Re: Witam Maciachowa!!

Data: 2002-12-04 08:36:19
Temat: Re: Witam Maciachowa!!
Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska)

>Dzien dobry,
>prawie pierwszy raz tutaj , bo moja przerwa w pl.rec.kuchnia to
>ponad 2 lata. Nazywam sie Katarzyna Maciaszek, ale chyba tylko moja
>mama wie o tym :-) od wielu juz lat (od slubu z Maciachem) okreslana
>jestem mianem Maciachowej :-)

witam serdecznie! Ja tam Cie pamietam dobrze, wlasnie sprzed tych 2 lat,
kiedy to w czasie dlugich prac labowych i licznych przerw w nich czytalam
namietnie grupe kuchnia. A jak tam Maciachowna? Dziala w kuchni dzielnie?
Pamietam, ze natenczas pisywala niekiedy na grupe....
A jakies nowe ladne przepisy moze opracowalas w miedzyczasie?
A poza tym, co tez Cie trzymalo z dala od pl.rec.kuchnia??

pozdrowienia

Agnieszka Szalewska

DBDG