Tatar z kurczaka

21. Data: 2016-08-22 13:05:31

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Aug 2016 11:49:09 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Kup gotową metkę w supermarkecie,(...)
> I delektuj się.

Oksymoron.
Jak ktoś nigdy nie zrobił sam z dobrego mięsa, to się na pewno nabierze.

Pomijam już aspekt zawartości mięsa w mięsie oraz ilości konserwantów...

22. Data: 2016-08-22 23:23:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> A teraz gdzie jeździsz? W Bygdoszczy w Biedronce jest czyto?

Na Bielany. Bo aż do Żoliborza wszystkie sklepy mam poobrażane.

Jarek

--
To złodziej! I pijak! Bo każdy pijak to złodziej!

23. Data: 2016-08-23 00:38:18

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-22 o 04:14, Animka pisze:

> A teraz gdzie jeździsz? W Bygdoszczy w Biedronce jest czyto?

Miało być: "czysto ?".

--
animka

24. Data: 2016-08-23 00:41:04

Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jeśli "z czegokolwiek", to owszem, lepiej umrzeć z głodu. Jednak ze
> świeżutkiej wołowej polędwiczki... mmmmm......

Spróbuj z końskiej! A z kurczaka - cóż, są różne zboczenia, jak ktoś
lubi srać dalej jak widzi...

--
Darek

25. Data: 2016-08-23 00:43:09

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Bielany. Bo aż do Żoliborza wszystkie sklepy mam poobrażane.

Pewnie nie daleś się oszukać i się poobrażali.

--
animka

26. Data: 2016-08-23 00:45:53

Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Oksymoron.
> Jak ktoś nigdy nie zrobił sam z dobrego mięsa, to się na pewno nabierze.
>
> Pomijam już aspekt zawartości mięsa w mięsie oraz ilości konserwantów...

Niektóre metki tatarskie dają się zjeść, jak człowiek nie ma czasu na
samodzielne zrobienie tatara. Ale to wymaga długiego i uważnego czytania
bardzo, ale to bardzo małych literek. W żywy kawał mięcha zawsze mniej
chemii da się wsadzić - a najlepszy tatar to jest wtedy kiedy się wie po
której łące mięsko chodziło.

--
Draek

27. Data: 2016-08-23 00:49:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Aug 2016 00:41:04 +0200, Dariusz K. Ładziak napisał(a):

> Spróbuj z końskiej!

Wiem, że najlepszy, bo zgodny z genezą tej potrawy (jak to Tatarzy pod sobą
na koniach płaty koniny wozili, ubijając je podczas jazdy kościstymi
tyłkami, a sól z końskiego potu służyła za konserwant i jedyną przyprawę...
Ale cóż, do koniny nie mam dostępu, a gdybym go i miała, to jednak mam zbyt
wielki sentyment do koni...

> A z kurczaka - cóż, są różne zboczenia, jak ktoś
> lubi srać dalej jak widzi...

Pisałam już wczesniej o tym... aspekcie :-D

28. Data: 2016-08-23 00:52:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Aug 2016 00:45:53 +0200, Dariusz K. Ładziak napisał(a):

> Niektóre metki tatarskie dają się zjeść, jak człowiek nie ma czasu na
> samodzielne zrobienie tatara. Ale to wymaga długiego i uważnego czytania
> bardzo, ale to bardzo małych literek.

Ja się nawet bardziej obawiam tego, o czym nigdzie nie napisane, a się
jednak zdarza, niestety - jak choćby powszechne "przedatowywanie" opakowań
w hipermarketach lub zafałszowania mięsa A mięsem B...

> W żywy kawał mięcha zawsze mniej
> chemii da się wsadzić - a najlepszy tatar to jest wtedy kiedy się wie po
> której łące mięsko chodziło.

To rzecz oczywista, ale nie wiem, ja bym ze swojej krówki chyba nie
zjadła...

29. Data: 2016-08-23 01:12:58

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-23 o 00:52, Ikselka pisze:

> [...]
> w hipermarketach lub zafałszowania mięsa A mięsem B...

> To rzecz oczywista, ale nie wiem, ja bym ze swojej krówki chyba nie
Ja bym taką krówke po mordce całowała i gadala do niej :-)

--
animka

30. Data: 2016-08-23 01:43:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Aug 2016 01:12:58 +0200, Animka napisał(a):

> Ja bym taką krówke po mordce całowała i gadala do niej :-)

No taki mam zamiar - o ile mi się marzenie o dżersejce spełni :-))
Na razie mam psa, bernusia - morduchnę przenajsłodszą, chociaż zupełnie
niejadalną z racji mej miłosci do niej :-))

Mastercook kuchenka gazowa
Cenzura PIS
.
Tłuszcze trans nie tylko w margarynie