Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

Data: 2012-12-15 11:55:14
Temat: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sat, 15 Dec 2012 11:20:28 +0100, Ren@t@ napisał(a):

> Użytkownik "Agnieszka" napisała w wiadomości

> Też przyznaję się do katolicyzmu więc się odezwę.
> Ja w takiej sytuacji (pukający do drzwi brudny, prawdopodobnie głodny i
> zmęczony ale też i prawdopodobnie agresywny człowiek) najprawdopodobniej nie
> otworzyłabym drzwi. To prawdopodobieństwo nieotworzenia rośnie wraz ze
> wzrostem upojenia alkoholowego (innych symptomów nieobliczalności)
> pukającego.
> Na coś ciepłego do picia i jedzenia oraz ewentualnie ciepłą odzież pewnie
> mógłby liczyć (o ile miałabym to w domu i jeżeli przekazanie tego nie
> [...]

Śmiech oczywiscie był u mnie przenośnią, ponadto podkreślam, ze wcale nie
dotyczył CZŁOWIEKA, lecz jego ROSZCZENIOWYCH OCZEKIWAŃ.
Jednak we wszystkim innym chodziło mi dokładnie o to, co napisałaś. Kiedyś
już tutaj wyjaśniałam, że "Kochaj bliżniego swego jak siebie samego"
oznacza "kochaj go tyle co siebie, ale nie bardziej".

Jednak jak widać są na świecie ludzie, którzy przyjęliby takiego delikwenta
bezkrytycznie w swoje progi - i jednym z nich jest Agnieszka. Bez wątpienia
Matka Teresa przy niej to mała figura 333-)
(by XL)