Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

Data: 2012-12-15 12:04:20
Temat: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Od: Aicha <a...@g...pl>

W dniu 2012-12-15 11:54, Ren@t@ pisze:

> Czyli jednak pomagać na własnych warunkach a nie na warunkach osoby
> pukającej do drzwi.
> Bo o to IMHO chodziło Ikselce w jej przykładzie uzasadniającym dlaczego
> komunia w KRK nie jest dla wszystkich i dlaczego KRK wyznacza warunki
> godnego jej przyjmowania (bo nie oszukujmy się - jeżeli się ktoś uprze to
> Najświętszy Sakrament będzie w stanie przyjąć świętokradzko - nie spotkałam
> się z praktyką wymagania przedstawienia zaświadczenia o pozostawaniiu w
> łasce uświęcającej, bo i na jakiej zasadzie go wystawiać. Tak wiem - w
> [...]

Ale po co o tym rozprawiać w ogóle? I po co ta biurokracja? Jeśli bóg
istnieje, to się sam rozliczy po swojemu ze świętokradcami i nie
potrzebuje adwokatów ani biurokratów na tym ziemskim padole :)
Chyba, że biurokracja jest mechanizmem samonapędzającym się (money makes
the world go round), a bóg miłosierny jej tylko zawadza :) No to wtedy
niech nam żyje karteczkololgia.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/