Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

21. Data: 2012-12-12 15:21:55

Temat: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 12:46:03 +0100, Agnieszka napisał(a):

> I będzie się śmiał jeszcze długo po tym, jak następnego dnia przy jego
> furtce służby odnajdą zwłoki zamarzniętego wędrowca. Ot katolickie
> podejście.

Ależ nie zginie pod furtką, lecz przecież znajdzie schronienie u Ciebie,
ponieważ Ty, jako przykładowa niekatoliczka, przyjmiesz go do siebie
niezależnie od jego agresywnych zachowań, intencji i stanu higienicznego -
i będzie mógł w Twoim domu swobodnie wprowadzać własne normy w tych
dziedzinach.

(by XL)

22. Data: 2012-12-12 15:23:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 16:20:06 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Dobrą zasadą w stosunkach międzyludzkich jest NAJPIERW dowiedzieć się
> znaczenia słów, a POTEM o nich pisać/mówić/rozprawiać. W usenecie też. I
> dopóki nie nauczysz się tej jednej z podstawowych zasad, będziesz wyglądać
> właśnie tak, jak widać. Jak zwykle.

To ilu już wędrowców spod budki z piwem lub śmietnika przyjęłas na nocleg i
posiłek we własnym domu bez zastrzeżeń? - pokaż, jak Ty wyglądasz.

(by XL)

23. Data: 2012-12-12 15:28:36

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ilu już wędrowców spod budki z piwem lub śmietnika przyjęłas na nocleg
> posiłek we własnym domu bez zastrzeżeń? - pokaż, jak Ty wyglądasz.

Różnicy między udzieleniem stosownej pomocy a zaśmianiem się w twarz
potrzebującemu też nie rozumiesz. Cóż... powtórzę po raz kolejny: jak
zwykle.

Agnieszka

24. Data: 2012-12-12 15:31:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 16:28:36 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Różnicy między udzieleniem stosownej pomocy a zaśmianiem się w twarz
> potrzebującemu też nie rozumiesz. Cóż... powtórzę po raz kolejny: jak
> zwykle.
>
> Agnieszka

Zadałam konkretne pytanie: ILU?
(by XL)

25. Data: 2012-12-12 15:34:09

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadałam konkretne pytanie: ILU?

Dokładnie tylu, ilu przyszło do mnie z taką prośbą.

Agnieszka

26. Data: 2012-12-12 15:35:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 16:34:09 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Dokładnie tylu, ilu przyszło do mnie z taką prośbą.

Pytanie jak wyżej - ILU?

(by XL)

27. Data: 2012-12-12 15:49:20

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie jak wyżej - ILU?

Dokładnie tylu, ilu przyszło do mnie z taką prośbą. Którego słowa nie
zrozumiałaś?

Agnieszka

28. Data: 2012-12-12 15:53:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 16:49:20 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Dokładnie tylu, ilu przyszło do mnie z taką prośbą. Którego słowa nie
> zrozumiałaś?

OK, no w końcu liczby nieważne, na pewno było ich bardzo wielu. Ponieważ z
Twych wypowiedzi widać dobitnie, że świetnie rozumiesz potrzebę udzielania
stosownej pomocy potrzebującym (w odróżnieniu ode mnie, która jej nie
pojmuje) - dlatego chcę podać Ci pewien namiar, na który sama możesz
zgłosić chęć udzielenia gościny potrzebującym bezdomnym w zimie. Zgadzasz
się? - potrzebujemy takiego miejsca na okres największych mrozów, m.in. w
Warszawie.

(by XL)

29. Data: 2012-12-12 16:03:12

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się? - potrzebujemy takiego miejsca na okres największych mrozów, m.in. w

Pozwól, że sama będę decydować, dokąd zgłaszam się z chęcią pomocy. I nie
myl tego z udzielaniem pomocy przychodzącym z prośbą.

Agnieszka

30. Data: 2012-12-12 16:06:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Dec 2012 17:03:12 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Pozwól, że sama będę decydować, dokąd zgłaszam się z chęcią pomocy.

No przecież własnie pozwalam - pytam przecież, czy się zgadzasz.

> I nie
> myl tego z udzielaniem pomocy przychodzącym z prośbą.

Ależ oni przyjdą do Ciebie z prośbą, jak najbardziej.

(by XL)

A mówiłem że w domu macie najgorsze zło.
Aisza, a olo uzywa brzydkich slow :)
Co na to pis?
Katolicy sprzedają Polaków.
Jak osiągnąć życie wieczne??? Ważna informacja! :D