Date: Fri, 15 Aug 2003 18:07:35 +0200
From: Grendel <n...@...co.mi.zrobisz>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.4) Gecko/20030624
X-Accept-Language: pl, en-us, en
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: 'Technika informacyjna' na poziomie liceum profilowanego / technikum
References: <3f3cc926$1@news.home.net.pl> <bhikm5$6nh$1@serwus.bnet.pl>
<3f3ce627$1@news.home.net.pl> <bhirhb$fg1$1@serwus.bnet.pl>
In-Reply-To: <bhirhb$fg1$1@serwus.bnet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 213.227.66.60
Message-ID: <3f3d055b$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1060963675 213.227.66.60 (15 Aug 2003 18:07:55 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 38
X-Authenticated-User: grendel.nospam
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-
mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:17106
Ukryj nagłówki
Użytkownik Tristan Alder napisał:
> Masz może takie ankiety przygotowane?
mam je niestety tylko wydrukowane. Niestety nie wszystkie ankiety udało
mi się wydębić od zleceniodawców / organizatorów kursów (niektórzy
trzymają je, chociażby jako "przykłady" w sytuacjach, kiedy nadarza się
okazja pracy np. dla pup'ów - oni uwielbiają papierki, więc je dostają
;-). Jak chcesz, mogę podesłać Ci schemat takiej ankiety (pytania)
> A widzisz, właśnie dlatego oświata wygląda jak wygląda, że nauczyciele tak
> myślą. Nieprawda! Uczniowie płacą, płaci za nich społeczeństwo, a poza tym,
> nauczyciel jest, żeby służyć uczniom, żeby powiększać ich wiedzę.
ale uczniowie nie oceniają nauczyciela na bieżąco - często refleksja nad
klasą i umiejętnościami przekazywania wiedzy przez nauczyciela,
przychodzi po latach. Nikt jednak nie zadaje sobie trudu / nie ryzykuje,
oceniania pracy nauczyciela przez uczniów po każdych zajęciach, czy np.
po zamknięciu jakiegoś działu.
> Oj poczytałbym takie publikacje...
raczej Ci tego nie zOCRuję - prawie 700 stron ;-)
> No to chyba najtrudniejsze zadanie, wymyślić coś sensownie, a nie klepać
> podług schematów.
a właściwie - wymyślić coś, co będzie można potem sukcesywnie rozwijać -
więc by temat nie znudził się po kilku lekcjach nad tą samą bazą, żeby
można było na jej podstawie dokładać kolejne technologie itd...
> c) Nie wypalił :-( Nie przyjął się w tym społeczeństwie.
a ty byś płacić 6kzł za możliwość tworzenia aplikacji pod linuksa, kiedy
masz tony darmowego softu?
--
Grendel
|