Temat stary jak świat.

211. Data: 2010-03-08 20:02:45

Temat: Re: Temat stary jak ?wiat.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hn3ku8$309$2@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2010-03-08 20:40, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Coś mi tam szwankuje. W przeciwieństwie do na ten przykład Ciebie.
>
> Qr(a), no ale ja się nie naoliwiałam w weekend

To co robisz w weekendy? Tak cały czas o suchym dziobie?:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

212. Data: 2010-03-08 20:04:35

Temat: Re: Temat stary jak świat.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-08 20:49, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Mam na myśli to, że popular TV jest odzwierciedleniem zjawisk społecznych i
> nie można tego lekceważyć.

Można generalnie zlekceważyć i TV, i popular. Pomyślałaś o tym?.

> Nie z powodu bycia lesbijką, lecz z powodu, ze oni już tego nie doczekają.
> raczej.

Nie ufasz zdobyczom medycyny?

> Naturalnym nomen omen biegiem rzeczy dziadkowie nie muszą zastępować w
> bieganiu rodziców swoich wnuków.

Za własnym dzieckiem też nie trzeba biegać. Dziecko jest stworzeniem
wyuczalnym w pewnym oczywiście zakresie i w zależności od uzdolnień
wychowawczych rodziców.

> Jak to czemu? - bo nie ma kto dać im wnuków.

Czyli obowiązkiem dzieci jest dawanie wnuków?

Qr(a), wszyscy bezpłodni uznajcie się znikniętymi

213. Data: 2010-03-08 20:07:15

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-08 21:01, niebożę Stalker wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> To ja się zapytam:
>
> Jak mała dziewczynka ma być "układem zastępczym" za dorosłego syna i
> jego rodzinę? W jaki sposób miałaby zastąpić dorosłego syna i jego
> rodzinę, jeśli nie tylko przez fakt bycia zastępstwem wnuczki?

Stalkie, może uznajmy, że ludziom potrzebne są układy zastępcze, bo bez
tego ich życie jest bezcelowe.

> Chyba że chcieli sobie pobiegać z synem, ale nie mogą :-)

Matka może. Tyle że odczuje silny dyskomfort, bo okaże się nieatrakcyjna
nie tylko z racji wieku ale, co najgorsze, i płci.

Qr(a)

214. Data: 2010-03-08 20:08:53

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-08 20:56, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> U?ytkownik "Qrczak"<q...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Niestety- jak zostanie inspektorem UKS- to_b?dzie_krzywdzi?_innych_ludzi

Czy jak będzie heterykiem, krzywda ta będzie mniejsza?

Qra, bo zarabia na chleb dla dziatek własnych, osobiście wyprodukowanych...

215. Data: 2010-03-08 20:12:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-08 21:02, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> U?ytkownik "Qrczak"<q...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> To co robisz w weekendy? Tak ca?y czas o suchym dziobie?:-)

W ten malowałam. W przyszły pewnie też. Jakbyś się skupił, to może byś
doczytał na grupie.

Qra

216. Data: 2010-03-08 20:32:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> W ten malowałam. W przyszły pewnie też. Jakbyś się skupił, to może byś
> doczytał na grupie.

Czytałem. Nie wiedziałem jednak, że można to robić cały weekend:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

217. Data: 2010-03-08 20:48:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-08 21:32, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Kochać też się można 3 minuty..

Qra

218. Data: 2010-03-08 20:54:57

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> W opisanym przypadku była to dosyć głęboka zażyłość dalszorodzinna

Ja raczej pisałam o mi znanych przypadkach. Nigdzie przecież nie
twierdziłam, że to jacyś moi wielcy przyjaciele byli, ani rodzina. Ot,
starzy znajomi, z którymi na przestrzeni lat łączyły mnie bliższe lub
dalsze stosunki w zależności od sytuacji.

Ewa

219. Data: 2010-03-08 20:55:43

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ale z komplementasem i tak trafiłem w dzień, chociaż nie świadomie ;-)

Z jakim komplementasem? Chyba coś przeoczyłam.

Ewa

220. Data: 2010-03-08 20:56:01

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A czemu akurat dziś?
> ;-PPP

Bo ja lubię Dzień Kobiet. :)

Ewa

Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06
Miłość