Re: Tort ananasowy Magdaleny Basset

Data: 2001-05-19 03:37:16
Temat: Re: Tort ananasowy Magdaleny Basset
Od: "Maria" <k...@c...com.au>

Wykonalam ten tort i natknelam sie na przeszkady. Do biszkoptu nie bylam
pewna jaka make dodac bez proszku czy z proszkiem? Ja dalam z proszkiem i
biszkopt opadl w srodku. Co do budyniu to nie bylam pewna w ktorym momencie
dodac make i make ziemniaczana wiec wymieszalam wszystko i budyn nie wyszedl
najlepiej ale wpadlam na pomysl zmiksowania i to okazalo sie zbawienne w
skutkch. Tort wyszedl wspanialy. Maria