Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz Re: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz

Re: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz

Data: 2002-05-27 12:42:44
Temat: Re: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz
Od: "Dorota Gudaniec" <a...@a...com.pl>

> Dorotko, jestes mloda, mniej jesz, zatem i chudniesz 'bez obwisow'.
> Nie bez znaczenia jest tez otoczenie i wymiana doswiadczen ze
'spozywaczami'
> Herbalife, czyli cos w rodzaju wzajemnego wsparcia.
> Wg mnie, to jedyna zasada [nie dotyczaca tych tyvh, ktorzy maja chorobowe
> zaburzenia przemiany materii] - jesc z umiarem i lekkim niedosytem.
> Barbara
>
> Basiu, duzo jest racji w tym co piszesz, jednak nie do konca:)) otoz,
umiarkowane jedzenie jest bez watpienia wielka zaleta i daje efekt, jednak
stopien skazenia srodowiska, stopiej przetworstwa, chemizacji, pasteryzacji,
konserwacji barwienia i tak dalej powoduje, ze nasza zywnosc jest
niedostatecznie DOZYWIAJACA, na pewno herbalife ani jakakolwiek inna tego
typu metoda nie jest jedyna na swiecie ale jedzac to co nam oferuje
cywilizacja plus odpowiednie suplementy daja dopiero podstawe do
racjonalnego zywienia. O potrzebie suplementacji mowi sie i pisze traz a
nagminnie a wynika to z tego, ze natura juz jakby nie wydala:))
Proponuje Ci poczytac profesora Ożarowskiego czy pana Tombaka, tam jest to
swietnie wylozone:))
Ja mam 30 lat, wiec juz nie jestem taka mlodka:)) ale nie o tym chce
powiedziec, znam wiele osob po 60 roku zycia i te osoby rowniez chudna bez
"zwisow" skornych , suplementacja pozywienia to nic innego jak dostarczenie
organizmowi wszystkich niezbednych skladnikow w zrownowazony sposob a jesli
tak sie dzieje to podnosi sie nasz system immunologiczny, nastepuje proces
samoregeneracji , przychamowany jest proces starzenia sie komorek i dlatego
sa tak fantastyczne rezultaty:))
Ale ja nikogo nie naklaniam ani do herbalifu ani do niczego innego, po
prostu uwazam, ze warto sie podzielic swoiimi doswiadczeniami a czy ktos z
tego skorzysta czy nie to juz nie moja rzecz:))
Wzbraniam sie jedynie przed opiniami osob , ktore naprawde niewiele wiedza a
wytaczaja na forum ciezka artylerie:)) ja osobiscie jestem otwarta na rozne
rozwiazania i chetnie podyskutyje z kazdym ale na okreslonym poziomie
merytorycznym:))
Pozdrawiam serdecznie

Dorota