Trzask zamykanych okiennic.

541. Data: 2012-04-28 20:35:28

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Bo powinno się zwalniać STARYCH, co z tego, ze zdolnych i
> sympatycznych.
> "Reforma" emerytalna" forever.
> :-]
>
> PS. Jaka tam reforma - ordynarnie przeprowadzone zwyczajne
> podniesienie wieku emerytalnego.

Jak Ty w ogóle nic nie rozumiesz...
Niestety nie masz bladego pojęcia o działaniu współczesnej gospodarki,
ba sama twierdziłaś, ze pracownik, to z założenia leser i złodziej, więc
może daruj sobie teraz te smutne teksty, bo nie wiesz o czym piszesz.

--

Paulinka

542. Data: 2012-04-28 20:36:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Idei? - on własnie liczy na to, że się znajdzie grupa naiwniaków,
> która w to będzie wierzyła.

O proszę. Co na to kolega Chiron, który zgodnie zresztą z prawda
twierdzi, ze to przynajmniej 50% Norwegów ci naiwniacy.

--

Paulinka

543. Data: 2012-04-28 20:39:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dlatego, żebyś Ty w odpowiedzi pisał także wyłącznie o nich, a wtedy
> już łatwo Ci będzie wykazać/zarzucić, ze Ty ciągle o Żydach, paskudny
> antysemito :-)

Oczywiście, od początku dyskusji zarzucam Chironowi antysemityzm.

--

Paulinka z nadania XL żydówka

544. Data: 2012-04-28 20:45:11

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnhh9s$fqu$1@node2.news.atman.pl...

> Ok. rozumiem przesłanie. Tylko gdy Polacy szukali w czasach PRL-u swojego
> miejsca na ziemi, ba nawet teraz, gdy wstąpiliśmy do Unii, to wyobraź
> sobie sytuację, że zamykają przed nami granice w obawie, ze wzrośnie
> przestępczość, ze zdemoralizujemy jakiś kraj, ze się nie zasymilujemy. Czy
> Ciebie nie boli opinia Niemców, ze Polacy to pijacy i złodzieje
> samochodów? Czy Ty nie chcesz wolnych granic i prawa do wyboru miejsca do
> życia?

Przecież to nie tu jest problem. Nie mieli by Niemcy pretensji, gdyby nie
dawali nam zasiłków. Kto by przyjeżdżał do Niemiec, gdyby nikt nie dostawał
całego tego socjalu? Najczęściej ludzie, którzy by byli w stanie sami sobie
zapewnić utrzymanie. Gdyby złodziei bezwzględnie wsadzano do ciupy- gdzie by
dostali popalić, a nie od rana do nocy grali w różne gry, czytali książki
czy oglądali TV- to zapewne taki stereotyp Polaka by zanikł. Tak, jak u nas
stereotyp Bułgarki, Rumuna, etc
czyli: zlikwidować socjalizm. Wtedy do Niemiec przyjedzie Turek, ale nie
łapserdak- zawodowy bezrobotny, tylko Turek z kasą, biznesmen.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

545. Data: 2012-04-28 20:53:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

h.googlegroups.com...
On 27 Kwi, 14:43, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
> wiadomościnews:1fkfiyakmey7z.1u1w36fwkg6l8.dlg@40tud
e.net...

> no widzisz - niektórzy myślą, że
> nam zależy na tym by im było przykro
> a to nie prawda : widzę, że oboje lubimy Rediego
> i nie tylko ? Z wzjemnością bywa gorzej
> ale co tam trzeba im wybaczać i liczyć
> na to, że przejrzą na oczy .... :)))))))))

Jeśli wybaczasz na coś licząc, wybaczanie już nie jest tym prawdziwym
wybaczaniem.
==

Bo wybaczamy dla siebie- nie dla tamtej osoby. Oczywiście, że to nie
wybaczaie, jeśli się na coś liczy. To handel

serdecznie pozdrawiam

Chiron

546. Data: 2012-04-28 20:57:52

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> czyli: zlikwidować socjalizm. Wtedy do Niemiec przyjedzie Turek, ale nie
> łapserdak- zawodowy bezrobotny, tylko Turek z kasą, biznesmen.

Pieprzysz Chiron i operujesz okrutnymi stereotypami. IMO nie znalazłeś
sensownych argumentów.
Imigrant= łasy na socjal głupek, brudas, złodziej.
Ameryka za to rozdaje wizy zgodnie z Twoją polityką.

--

Paulinka

547. Data: 2012-04-28 21:07:11

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnhlkk$k9l$1@node2.news.atman.pl...

> Pieprzysz Chiron i operujesz okrutnymi stereotypami. IMO nie znalazłeś
> sensownych argumentów.
> Imigrant= łasy na socjal głupek, brudas, złodziej.
Inaczej: w Twojej opinii: kraje europejskie ogłaszają, że g..o ich obchodzą
imigranci. Niech przyjeżdżają. Jednak: każde złamanie prawa- ciężkie
więzienie, za drobniejsze deportacja. Socjal? Zero. Nie masz za co żyć? No
to po coś przyjechał- spadaj.
Pytanie za sto punktów: czy nadal tak by się tam pchali imigranci? Czy może
zmienił by się ich rodzaj (wykształcenie, zamożność, przedsiębiorczość,
etc)? To nie tak, że imigrant to głupek łasy na socjał. Często przyjeżdżają
z krsjów, gdzie nie ma socjalu. Jednak na miejscu sądeprawowani: zaczyna
nimi zajmować się rząd. Demoralizuje ich, dająć im pieniądze ukradzione
swoim obywatelom. A jego współrodacy, mieszkający tam dłużej- mówią mu:
"stary, bierz- to ci się należy. Należy ci się więcej". No to taki człowiek
łatwo się demoralizuje.

> Ameryka za to rozdaje wizy zgodnie z Twoją polityką.
To ich rzecz. Kiedyś jednak przyjmowali każdego, ale_niczego_nie_zapewniali.
Dawali za to dużo wolności, żeby zarobić pieniądze. I świetnie na tym
wychodzili. I oni, i imigranci

serdecznie pozdrawiam

Chiron

548. Data: 2012-04-28 21:12:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> ciężkie więzienie, za drobniejsze deportacja. Socjal? Zero. Nie masz za
> co żyć? No to po coś przyjechał- spadaj.

Nic takiego nie napisałam.

> [...]
> mieszkający tam dłużej- mówią mu: "stary, bierz- to ci się należy.
> Należy ci się więcej". No to taki człowiek łatwo się demoralizuje.

znaczy emigracja tylko dla elit! Biedni ci Czeczeńcy.

> To ich rzecz. Kiedyś jednak przyjmowali każdego,
> ale_niczego_nie_zapewniali. Dawali za to dużo wolności, żeby zarobić
> pieniądze. I świetnie na tym wychodzili. I oni, i imigranci

A kto zbudował współczesną Amerykę - Indianie?

--

Paulinka

549. Data: 2012-04-28 21:25:01

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnhmge$kk9$3@node2.news.atman.pl...

> Nic takiego nie napisałam.
Ale ja- tak Tak powinno być. Tak było kiedyś w USA. Wtedy, kiedy rośli w
siłę.

> znaczy emigracja tylko dla elit! Biedni ci Czeczeńcy.
Błąd- Czeczeńcy nie są zdemoralizowani. Gdy przyjadą, i państwo po prostu
się nimi nie zajmie- to im to tylko wyjdzie na dobre. Im- i nam wszystkim.
Paulinko- napisałem wyraźnie: to nie cudzoziemiec jest idiotą- złodziejem.
To socjalizm często robi z niego idiotę- złodzieja.

> A kto zbudował współczesną Amerykę - Indianie?

Ludzie, którzy przyjechali z ciasnej, zetatyzowanej Europy. Przyjechali-
i_nikt_im_niczego_nie_dawał. Oprócz wolności, żeby mogli sobie zarobić tyle
pieniędzy, ile chcą.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

550. Data: 2012-04-28 21:34:43

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron"

>Nasz roblem matematyczny wkleiłem na pl.sci.matematyka- gdzie po kolei
>opisałem swoje kroki, a także Twoje rozwiązanie.
tam wpisałeś:
i^i=+-PI/2 +2*kPI
Tutaj:
e^-+pi/2 +2kpi.
Więc dokładnie jak wolframa taki zapis dał mi taki wynik:
http://www.wolframalpha.com/input/?i=e%5E-%2Bpi%2F2+
%2B2kpi
Jaka notacja taka interpretacja.

Bo to da się obronić:
i^i=+-PI/2 +2*kPI
http://www.wolframalpha.com/input/?i=i%5Ei%3D%2B-PI%
2F2+%2B2*kPI

Ale na matematyce, wbrew temu co tutaj insynuujesz powiedzieli ci że "twoje
wyprowadzenie" jest "nieeleganckie". Powiedzieli ci też dokładnie to co ja
napisałem, upraszczając dokładny wzór który zacytował malki i nie było sensu
go powtarza,ć wyprowadzenie to jedna banalna linijka.
Napisali ci też:
Bo założył, że olewa niejednoznaczności?
Napisał o tym. W pierwszym zdaniu?
Dostałeś dokładnie i jednoznacznie w cytacie malkiego i elegancko w jednej
linijce ode mnie a wypisujesz nieprawdziwe pltki że "mataematycy" orzekli że
to bzdura"

zmykam na święta i śledzenie tego wątku przekracza moją percepcję.
Jak chcesz go kontynuować to zakładaj nowy, będę za tydzień.

pzdr
olo

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw