Re: Trzy krotkie zdania nt. cukrzycy

Data: 2003-09-17 10:32:43
Temat: Re: Trzy krotkie zdania nt. cukrzycy
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>

Tomasz w wiadomości news:bk9c5n$2l7$1@news.onet.pl pisze:

> Nie znam sie na cholesterolu ale podam dokladnie moje wyniki analiz
> po 1,5 rocznym żywieniu optymalnym,
> może ktoś fachowo to zinterpretuje (codziennie jem miedzy innymi, ok 6
> zóltek i ok 1/2 kostki masła, Białka ok 60g a weglowodanów ok 70 g
> dziennie, ok 2300 kcal)

Przykro mi, ale nie jestes na Diecie Optymalnej. Po poltora roku, czyli po
przebudowie organizmu, powinienes zjadac 0.5 g bialka na 1 kg masy ciala,
czyli 33 gramy (dla wagi rzeczywistej) lub 41 gram (dla wagi tzw. naleznej).
Weglowodanow natomiast powinienes zjadac 65.6 grama (dla wagi naleznej),
wliczajac nadmiar bialka zjadasz ich ponad 80 gram. Dlaczego ja to musze
liczyc, skoro sa tu optymalni doradcy, ktorzy wytkna czlowiekowi z
problemami na DO kazde piec gram bialka czy weglowodanow powyzej/ponizej
wyliczonej normy?