Re: Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)

From: "lemonka" <...@a...com>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)
Date: Sun, 14 Sep 2008 21:26:18 +0200
<ga9i58$e9q$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gaafh6$1u3g$1@news.mm.pl>
<gae29n$jh6$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gaiopl$d0q$1@news.mm.pl>
<gajc59$1bs$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gajg7i$vsp$1@news.mm.pl>
<gajimj$gci$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<gajjti$5n1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<gajnm6$bh0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<gajoj7$d2n$1@nemesis.news.neostrada.pl>

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gajoj7$d2n$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Wyjęli go z takich plastikowych pudełek. Nie miał szans nawet się
> zamrozić. To pani, która mierzyła miała problem z myśleniem.

Zawsze mówię, że pani Kazi stawia się za wysokie wymagania. Całęw
roczniki studentów nie potrafią posługiwać się termometrem, a wszak oni
mają maturę. Pani Kazia i tak przeważnie jest mądrzejsza, bo liczy w
pamięci a nie na małym chińskim kalkulatorku.

> Niet ja nie o tym. W rzeczonym szpitalu, każą mierzyć temperaturę
> potrawom i ok. Te potrawy mają mieć określona temperaturę, też ok.,
> tylko nikt nie pomyślał, że transport żarcia z kuchni głównej do
> oddziałów tę temperaturę diametralnie zmienia i bemary z lat cholera
wie
> jakich, jedzenia nie utrzymują w odpowiedniej temperaturze.

I to własnie ma być tym mierzeniem udowodnione.

> To juz taki
> OT, że więcej na ten temat nie gadam:)

Niech zgadnę: Impel tam daje żarcie?