Re: Uroczysta kolacja dla rodziców

Data: 2006-10-26 06:46:40
Temat: Re: Uroczysta kolacja dla rodziców
Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
news:ehplam$6gt$1@inews.gazeta.pl...

> No nie zupełnie. To nauczyciel prowadzi zajęcia i poleca ćwiczenia do
> wykonania. Jeśli ćwiczenie z książki jest błędne, to powinien albo go nie
> zadawać albo poprawić, czyli wysłać dzieciaki na grupę testową.
>
> Pozdrawiam
> Bea

Witam!

A mnie to nie bulwersuje - dziewczyny w większości, a często i chłopcy
nauczą się zaglądać do kuchni - to są wasi czytelnicy, oglądacze, nabywcy i
konsumenci.
Ktoś dla was (beze mnie skoro jestem traktowany jak ci młodzi - pochlebia to
mi) właściwie bezcenny, to może wasze synowe i wasi zięciowie...