Re: Uroczysta kolacja dla rodziców

Data: 2006-10-26 06:51:31
Temat: Re: Uroczysta kolacja dla rodziców
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl>

Michal Lis wrote:

> Sorry wszystkim, żę tu troszkę sapomowałem. Moim zdaniem jednak to winna
> podręcznika w którym zadanie było by znaleść grupę dyskusujną o tej tematyce
> i zadać to pytanie :)

Moje szczere gratulacje. Jesteś chyba pierwszym uczniem, z tych którzy
nas od kilku tygodni zasypują spamem, który wykazał odrobinę inicjatywy
i inteligencji i zaintereseowałsię tym co sie dzieje z jego mailem
wysłanym na grupę. I w dodatku przeprosiłeś. Rewelacja. Spokojnie
mógłbyś się zamienić miejscami ze swoim nauczycielem, bo zdaje się wiesz
więcej od niego.

Pozdrawiam
Bea