Re: Uwaga! Posting Magdy N - feminizm

From: "Elizabeth" <w...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Uwaga! Posting Magdy N - feminizm
Date: Thu, 10 Apr 2003 18:11:08 +0200

Użytkownik "Wojtop" <w...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości
news:b6sqbg$l7d$1@news.polbox.pl...

> "Magdalena Nawrocka" <m...@w...fr> wrote in message
jupiter...
> [...]
Ale jest to dla mnie tak
> [...]

Nic dziwnego, poprostu "normalna" francuzka to jak polska feministka.

W Polsce feministki wciąz walczą m.in: o dostosowanie prawa polskiego do
prawa UE, w kwestii, np:
- molestowanie seksualne w miejscu pracy,
- kobiety na rynku pracy w Polsce,
- kobiety w procesach podejmowania decyzji (kwota, parytet, polityka
równościowa, metoda suwakowa),
- kobiety zagrożone przemocą ze strony mężczyzn (to agresor będzie musiał
wynieść się z mieszkania),
- prawa lesbijek,
- prawa reprodukcyjne (dostęp do legalnej i bezpiecznej aborcji), itp.
Od 1 września br. ulega likwidacji Fundusz alimentacyjny i 10 innych
rodzajów zasiłków. ciekawa jestem co będzie robił MOPS i komornicy sądowi?
Zostaje tylko zasiłek dla żołnierzy, zasiłki rodzinne i pielęgnacyjne
(uzgodnienia resortowe) tak wymyśliło Ministerstwo Pracy. Jest więc o co
walczyć!!!!
Elizabeth