Re: [W sprawach org.] Pewien pomysł.

From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: [W sprawach org.] Pewien pomysł.
Date: Sun, 21 Jan 2007 17:28:48 +0100

** Mikołaj "Feroz" Kamiński wrote:

> Mozillę czy Thunderbirda?

+/- to samo... Z resztą to nieistotne. Pisząc "swoją Mozillę" miałem na
myśli Mozilla Thunderbird (to co miała w nagłówkach).

> Bo to niekoniecznie to samo, a Thunderbird ma dość okrojone opcje
> filtrowania - w zasadzie tylko po mailu, którego trolle i tak
> zmieniają co chwila. Jeśli jest na to jakiś sposób, to może po prostu
> się nim podziel, doradzając ludziom, jak skonfigurować filtry - jeśli
> będą sobie sami blokować to, co uznają za stosowne, odpadnie problem
> grupowego utrzymywania reguł filtrowania, jak również głosowanie
> "ogółu", kto trafia do ogólnego KFa, a kto nie :)

No więc ZTCW w Mozilli się nie da. :)

Z tym grupowym chodziło mi o to, że każdy +/- wycina te same oczywiste
osoby, więc można by sobie oszczędzić pracy dzieląc się filtrami. I
właściwie tylko to miałem na myśli.

Wyobraź sobie np. w ciągu jednego dnia pojawia się 5 nowych trolli
(tzn. to właściwie są kolejne wcielenia itp.), Ty po prostu (jakimś
automatem) wrzucasz sobie regułki, które już ktoś wcześniej stworzył i
tyle - roboty dla Ciebie jest IMHO mniej. A tej osobie co tworzyła
regułki i tak wszystko jedno ile osób ich używa.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )