Strona główna Grupy pl.sci.psychologia WTC - nie wie, czy Duch to tu pokazywał, ale niezła jazda ... Re: WTC - nie wie, czy Duch to tu pokazywał, ale niezła jazda ...

Re: WTC - nie wie, czy Duch to tu pokazywał, ale niezła jazda ...

From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: WTC - nie wie, czy Duch to tu pokazywał, ale niezła jazda ...
Date: Wed, 05 Nov 2008 19:44:48 +0100

Redart; <geqqvl$6di$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

910515

> Mnie ten błysk to akurat rybka. To zawalanie się budynków to są naprawdę
> jaja.

Ech pamięć, pamięć. ;> Specjaliści głowili się nad tym problemem i
doszyć szybko ukazały się publikacje, które wyjaśniły powód zawalenia
się budynku - w skrócie chodziło o to, że te budynki miały wyłącznie
stalową konstrukcję, a piętra były na niej oparte/ *położone* - w skutek
pożaru kostrukcja, na której były oparte wyższe piętra, puściła i płyty
poleciały w dół, wzdłuż/do środka budynku. Efekt domina - środek się
zawala, ściany zewnętrzne lecą za nim.

W sumie śmieszne - wystarczy 6 lat po publikacji wyjaśnień, żeby ludzie
zapomnieli o nich i żeby można było "poszukiwać" powodów od nowa. :>

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl