Re: Walentynkowa kolacja

Data: 2005-02-03 11:59:18
Temat: Re: Walentynkowa kolacja
Od: "A.L." <a...@n...pl>

Lia wrote:
> Dnia 2005-02-03 12:28:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach przyrody grupowicz *A.L.* skreślił te oto słowa:

> U mnei na trzy, ale na normalnie jedzące na 4, może nawet 5 osób :]

Ok, to dam szklankę, a pozostałych proporcji nie zmienię. Jakby mi się
konsystencja nie podobała, to doleję i już.
Mój mąż wraca dziś po paru dniach nieobecności, kolacja "męska" o której
pisałam jest odwołana, a mąż zażyczył sobie "całego wieczoru dla siebie" ;).
Będę więc go "katować" łososiem, może się nawróci? (bo on mięsożerca
bezwzględny ;)).
Słuchajcie, a czy wino czerwone półwytrawne przejdzie? Zasadniczo powinno
być białe do ryby, ale do makaronu jakoś czerwone bardziej mi pasuje. Jak
sądzicie?
Ania