Renata (Natek) nie żyje

641. Data: 2010-09-28 18:10:26

Temat: Re: Wątek.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1spmc1ivtlwis$.1xure2okx199s$.dlg@40tud
e.net...

net...

> Niezły jesteś!

> Jakoś mi nie do śmichu w tym szczególnym przypadku. Pozostawię więc
> bez komentarza Twoją wypowiedź. No offence.

Zastanowię się. Mimo wszystko- może się jeszcze obrażę.
:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

642. Data: 2010-09-28 18:17:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-28 18:08, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ale posty dostrzegasz?

Tak, ale nie przestrzegam.

Ewa

643. Data: 2010-09-28 18:19:49

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Sep 2010 20:10:26 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
e.net...

net...

> Zastanowię się. Mimo wszystko- może się jeszcze obrażę.

Spróbuj :) Chcesz czekoladkę 99%? :)

Pozdrawiam,
F.

644. Data: 2010-09-28 18:28:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ale nie przestrzegam.

Jak kazda strzega.

645. Data: 2010-09-28 18:32:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-28 20:28, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Jak kazda strzega.

StrzYga.

Ewa

646. Data: 2010-09-28 18:37:14

Temat: Re: Renata (Natek) nie żyje
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-27 22:55, niebożę Szaulo wylazło do ludzi i marudzi:

> I miałem wszystkich o to poprosić, ale pewnie i tak ktoś by "musiał" w
> nim pisać.

Nie widzę przeszkód.

Qra
--
po wyeliminowaniu zbędnego elementu w domu
nastała cisza a spokój niczym niezmącony

647. Data: 2010-09-28 18:46:13

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pat&ks wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja jestem konserwa - dla mnie rodzina
> to jednak pewna wartość .
> Teraz widze , że nieświadomie założyłem , że dla
> Ciebie też - mój błąd.
Jak to... znaczy, że rodzina... to nie ma dla mnie wartości???? Zamiast
jednej dobrej rodziny powstały w podanym przeze mnie przykładzie aż dwie
i to bardzo dobre!!! Nie cieszysz się???

A na poważnie - taką wartością nieco wyższą byłoby chyba szczęście
dwojga ludzi.

> ..

> oj tego nikt nie twierdził
Fakt :-)

> - ja tylko
> o Twojej , hipotetycznej , dodatkowej motywacji
> w tej wypowiedzi :))))
Wiesz przecież, ze robisz "u mnie" za Dżetologa. Proponuję abyś się z
tym pogodził :-))))

> nie da się inaczej - to grupa dyskusyjna :)))

> nie - ten podział jest chyba od dawna
> (ale nie chce go oceniać ) - ta sytuacja
> tylko go uwypukliła
Przecież widzę, że istniał od dawna - o ile dośc dobrze rozumiem jedną
stronę, to jednak mój "wzrok nie sięga" w naturę sojuszu tej drugiej
strony, w tym sensie, że intuicyjnie mogę wprawdzie w najbardziej
typowych sytuacjach przewidzieć co będzie, ale "nie wiem" dlaczego.
Pozostaję więc z garścią średnodostępnych emocji i próbuję coś wykombinowac.

Sądzę, że przedwstępna obróbka rzeczywistości leży u podłoża tej
"wspólnoty dusz" i niestety - może to oznaczać okresloną INTENCJĘ
modelującą na to kopyto obrazek rzeczywistości. Wynika to właśnie z
założenia, że spostrzeganie to nie tylko down->top ale i TOP->DOWN

pozdrawiam
vonBraun

648. Data: 2010-09-28 20:06:36

Od: "pat&ks" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pat&ks wrote:

> A na poważnie - taką wartością nieco wyższą byłoby chyba szczęście dwojga
> ludzi.

jeśli bez nieszczęścia innych to tak
ale wchodzimy na wąską scieżkę :))))
> Wiesz przecież, ze robisz "u mnie" za Dżetologa. Proponuję abyś się z tym
> pogodził :-))))

no tak na bezrybiu i rak ryba :))))

> [...]
> sytuacjach przewidzieć co będzie, ale "nie wiem" dlaczego.
> Pozostaję więc z garścią średnodostępnych emocji i próbuję coś

nie wiem - która strona jest dla Ciebie nieprzeźroczysta
ale tego i tak nie da sie tu dyskutować :)))

> [...]
> modelującą na to kopyto obrazek rzeczywistości. Wynika to właśnie z
> założenia, że spostrzeganie to nie tylko down->top ale i TOP->DOWN

jeśli masz na myśli warstwy sieci neruronowów to sie nie zgadzam

jeśli to , że percepcja jest zalezna od nastawienia - to
pełna zgoda ale to jest oczywiste

natomiast wedle narzuconej mi "roboty"
to było by z boku - niejako z zewnątrz
(albo ortogonalnie)

649. Data: 2010-09-28 20:47:06

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pat&ks wrote:
/.../

> nie wiem - która strona jest dla Ciebie nieprzeźroczysta
> ale tego i tak nie da sie tu dyskutować :)))

> jeśli masz na myśli warstwy sieci neruronowów to sie nie zgadzam
Nie? Czy chodzi Ci o to, że warstwy te nie mają "intencji"?

> jeśli to , że percepcja jest zalezna od nastawienia - to
> [...]
A i zapomniałem - ten "dobry" i "zły" jak pisałem należy wziąć w duży
cudzysłów.
Spostrzeganie służy działaniu, tu leżą owe "złe/dobre intencje"
określony sposób działania może sprzyjać albo wytwarzaniu wokół siebie
chaosu albo "konstrukcji". Jedni dobrze czują sie w chaosie inni lepiej
w świecie ustrukturowanym. Komplementarnośc obu sposobów działania czyni
oba niezbędnymi, lecz nadużywanie chaosu zostawia z niczym. Tyle w
kwestii pełnego objaśnienia moich racjonalizacji.
Jednak takie objaśnienie mnie nie zadowala.

pozdrawiam
vonBraun

650. Data: 2010-09-28 22:10:55

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> StrzYga.

Hmm, dostrzegam coraz wiecej podobienstw do niejakiej Paulinki.

Re: Misiu, kotku itp.
PARA MI XL'a
PARA EL HOMBRE "CHIRON"...
A TAKIE DOSTOJNE...