Renata (Natek) nie żyje

671. Data: 2010-09-29 14:25:45

Temat: Re: Wątek.
Od: "pat&ks" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:i7tk8c$n9t$1@inews.gazeta.pl...

> Nie? Czy chodzi Ci o to, że warstwy te nie mają "intencji"?

to był wyraz tego ,że góra dół w "płaszczyźnie"
neruoanatomi mi nie leży - niczego sensownie nie tłumaczy

ale funkcjonalnie np. ewolucyjnie stary mózg i nowy
jako dół i góra to prędzej

> A i zapomniałem - ten "dobry" i "zły" jak pisałem należy wziąć w duży
> cudzysłów.
> Spostrzeganie służy działaniu, tu leżą owe "złe/dobre intencje" określony
> sposób działania może sprzyjać albo wytwarzaniu wokół siebie chaosu albo
> "konstrukcji". Jedni dobrze czują sie w chaosie inni lepiej w świecie
> ustrukturowanym. Komplementarnośc obu sposobów działania czyni oba
> niezbędnymi, lecz nadużywanie chaosu zostawia z niczym. Tyle w kwestii
> pełnego objaśnienia moich racjonalizacji.
> Jednak takie objaśnienie mnie nie zadowala.

no tu całe zagadnienia - porządek/chaos
samoroganizacja i struktury grupowe
które mie też ciekawią - ale ten wątek i tak już
pęka w szwach :)))

672. Data: 2010-09-29 14:26:11

Od: "pat&ks" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "pat&ks" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Pozwolę sobie się wtrącić.
> Widzę w tym co mówisz jednak 'na siłę' spłaszczanie

jak na mnie to i tak ten mail były rekordow długi :)))))

..
> A moim zdaniem ta dwuwartościowa logika nie opisuje
> dobrze rzeczywistości - choć rzeczywiscie bardzo wielu ludzi

to nie był opis rzeczywistości - tylko analiza argumentacji
przedstawionej przez VB
.

> Bo pokaż mi chociaż jedną osobę, która właśnie tak zrobiła
> - skorzystała z podsuniętej przez życie 'atrakcji', np. porzuciła
> rodzinę dla kogoś nowego - i tym ruchem 'wygrała na całe
> dalsze życie'.

pewnie i takie osoby sie znajdą

ale poza wielkimi przewartościowaniami
na skale całego życia - bywają
zauroczenia jedno-wieczorne ( że tak to ujmę)
z kacem moralnym/psychicznym od rana
- zaprzeczysz ?

> Głęboka świadomość iluzoryczności tego, co postrzegamy
> stawia w zupełnie innej perspektywie odczywane przez
> nas lgnięcia do tego, co przed oczami. Dlatego, podobnie jak
> 'vonBraun' ja także nie lubię terminu 'wierność', a już szczególnie
> zestawionego w postaci dwuwartościowej logiki 'albo wierność'
> albo 'otwartość i atrakcje'.

no to sobie nie lub ( nie lubcie) czy ja Ci zabraniam :))))))

> Jakie atrakcje, panie ?
> Jakie atrakcje ?
> Jakie 'jeszcze widocznie nie spotkałeś tej właściwej osoby" ?

takiej z którą sie popłynie - a potem nie wie jak to się
stało i czemu :))))

> Wiernosć to skutek uboczny świadomości chwilowych iluzji,
> które nam funduje organizm, nie zawsze dobrze zbalansowany
> hormonalnie. Ot i cała tajemnica ...

pozwól , że sie nie zgodze i zachowam odrębne zdanie :)))))

> Patrz, panie- same truizmy zamiast tajemnic życia ...
oby sie nie zatruł - czego ( by nie ) Ci życzę :))))

673. Data: 2010-09-29 14:26:17

Od: "pat&ks" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "pat&ks" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
..
> Zgoda, psze Pana...
:)

674. Data: 2010-09-29 14:26:20

Od: "pat&ks" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
..
> Ja w kwestii formalnej. Czy DeMello to taka "marka", że jego twierdzenia
> nie wymagają weryfikacji?
> Dla mnie wręcz przeciwnie.
>
> (I tu nie zanudzę was swoją prywatną opinią na temat tego Pana, bo
> musiałabym poprzeć to jakimiś przykładami, a czytałam go 100 lat temu. Ale
> omijam szerokim łukiem).

a ja bym poprosił :)))
zadajmy kłam tym plotkom/pogłoską
i zdykredytujmy gościa

pompujmy napjęcie
Vilar do dzieła !!!

:)))

675. Data: 2010-09-29 14:42:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Stawiasz mnie przed zawiłym dylematem: "dać się podpuścić, czy nie dać".
Sprawa jednak upraszcza się znacznie, kiedy do głosu dochodzi... lenistwo
:-)))

MK

676. Data: 2010-09-29 14:54:39

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:

> [...]
>
> (I tu nie zanudzę was swoją prywatną opinią na temat tego Pana, bo
> musiałabym poprzeć to jakimiś przykładami, a czytałam go 100 lat temu.

Co ma "marka" do wiatraka??? Zdarzało mi się uczyć bardzo pozytecznych
rzeczy od ludzi powszechnie uznawanych (mnie włączając) za wariatów.

vB

677. Data: 2010-09-29 15:19:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ma "marka" do wiatraka??? Zdarzało mi się uczyć bardzo pozytecznych
> rzeczy od ludzi powszechnie uznawanych (mnie włączając) za wariatów.
>
> vB

Uczenie się od wariatów - jak najbardziej
(tu udział zdrowego rozsądku masz w pakiecie).

Jednak uczenie się od "podejrzanych autorytetów" (przy wyłączonym zdrowym
rozsądku) potrafi wyprowadzić w maliny.

Ale oczywiście rób, jak uważasz

MK

678. Data: 2010-09-29 15:36:18

Od: "pat&ks" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (tu udział zdrowego rozsądku masz w pakiecie).
>
> Jednak uczenie się od "podejrzanych autorytetów" (przy wyłączonym zdrowym

to jest to !!!!!!!!!
VB w roli/skórze Jet-a
kto by się spodziewał
:))))))))))))))))))

im bardziej uciekamy tym bardziej
się wiążemy - jakieś proroctwo
czy co ? :))))))

ps.
ten DeMelllo to podejżany o pedofile
( 100 lat temu to chyba byłaś nieletnia) ?
czy wegetarianizm ( te maliny ) ? :)))

679. Data: 2010-09-29 15:46:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Wątek.
Wiadomość:

pat&ks napisał(a):
> U�ytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisa� w wiadomo�ci

> to jest to !!!!!!!!!
> VB w roli/sk�rze Jet-a
> kto by siďż˝ spodziewaďż˝
> :))))))))))))))))))
>
> im bardziej uciekamy tym bardziej
> si� wi��emy - jakie� proroctwo
> czy co ? :))))))
>
> ps.
> ten DeMelllo to podej�any o pedofile
> ( 100 lat temu to chyba by�a� nieletnia) ?
> czy wegetarianizm ( te maliny ) ? :)))

Przecież to oczywiste, im bardziej uciekasz od danej rzeczy, tym
bardziej ona ciebie wiąże....uciekasz od ''grzechu'' seksualnego, tym
częściej go postrzegasz. Nawet jak oglądasz telewizornie ten '' grzech
seksualny '' mocą ucieczki się realizuje. To tak jak z koszmaru, goni
ciebie jakiś facet i w początkowej fazie snu, to nie jest wyjątkowa
osoba, ale przez twoje uciekanie staje się główną postacią snu i nawet
jak już myślisz że uciekłeś, nagle otwierasz dzwi i spotykasz
jego ,tak blisko jak nigdy, nogi ci się uginają i nie masz siły się
ruszyć. To samo jest z rzeczywistością im bardziej księżulkowie
uciekają tym większymi są grzesznikami, a prostytutka potrafii być
święta.
''Tylko największ grzesznik będzie prawdziwym Papieżem''.

680. Data: 2010-09-29 16:09:10

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pat&ks wrote:

> [...]
>
> ps.
> ten DeMelllo to podejżany o pedofile
> ( 100 lat temu to chyba byłaś nieletnia) ?
A jeśli dopiero DZISIAJ zobaczyłeś vonBrauna w skórze jeta a mogłeś 7
lat temu - zmierzysz się z takim prawdopodobieństwem?
Jak napisała kiedyś nieodżałowana Natka - "odpowiadasz etykietce".

pozdrawiam
vonBraun

Re: Misiu, kotku itp.
PARA MI XL'a