Re: Wątróbka

Data: 2004-06-18 18:34:16
Temat: Re: Wątróbka
Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl>

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
news:cavaja$2v9a$1@mamut1.aster.pl...
> Margola, ja Twoja wierna fanka watrobek z winogronami jestem! Jakie owoce
> jeszcze dodajesz do watrobek? Zwaz na dostepnosc w chwili obecnej i
> odpowiedz, dobry czlowieku:-)

Przede wszystkim używam brzoskwini i ananasa z puszki ;) albo świeżych, jak
mogę już sobie pozwolić na takie fanaberie. Oczywiście z brzoskwini (moreli)
sciągam skórkę. Później śliwki, gruszki... co Bóg da.
MOżna też użyć bakalii - rodzynki, daktyle, plus płatki migdałowe, o ludzie!
Nie polecam arbuza - z melonem nie przeprowadziłam prób.

Wierzę Dorotko w Twoją inwencję.