Re: Wegetarianski problem

From: r...@r...net (Robert Maron)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Wegetarianski problem
Date: 16 Jan 2000 11:06:21 GMT

On Sat, 15 Jan 2000 22:54:26 +0100, Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl>
wrote:
: Mam znajomą, która nie jada mięsa. Głupio tak robić dla niej oddzielną
: porcję jedzenia, kiedy reszta zażera się jakimś dobrym mięskiem. Szukam
: dania, którym można nakarmić wszystkich. Niestety, jest kilka szczegółów,
: które to utrudniają:
[...]

tysiace mozliwosci...

np. po wlosku (ostatnio ze znajomymi malym wysilkiem zrobilismy orgietke
kulinarna - w odpowiednim sklepie kupilismy kilka sloikow roznych materialow
na pasty - pesto, krem z oliwek zielonych, pesto acostam, .... rozne; potem
to juz tylko gotowac penne dodawac oliwe, czasem czosnek i jesc - oczywiscie
zamiast kupic mozna sporo tego zrobic samemu)

albo po arabsku - uwielbiamy zazerac sie roznymi pastami, z oliwa, cytryna
pietruszka, goracym pieczywem; choc to moze bardziej na lato...

albo japonskie - o rany, co ja bede mowil, tyle zarcia pysznego mozna
zrobic... (prostokaciki z wodorostow, ryz, avocado, sos sojowy, ech...
zjadloby sie)

a mowilem o greckim? baklazan z baklazanami albo inne pysznosci :-)
i morze retsiny do tego

albo pankejki jak w holandii, np. z kandyzownym imbirem, albo pieczarkami,
albo...

kurcze, zglodnialem przez Ciebie

robert
--