Re: Wegetarianski problem

From: Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Wegetarianski problem
Date: Sun, 16 Jan 2000 13:09:10 +0100

On 16 Jan 2000, Robert Maron wrote:

> tysiace mozliwosci...

No właśnie nie :-/

> np. po wlosku (ostatnio ze znajomymi malym wysilkiem zrobilismy orgietke
> kulinarna - w odpowiednim sklepie kupilismy kilka sloikow roznych materialow
> na pasty - pesto, krem z oliwek zielonych, pesto acostam, .... rozne; potem
> to juz tylko gotowac penne dodawac oliwe, czasem czosnek i jesc - oczywiscie
> zamiast kupic mozna sporo tego zrobic samemu)

Oliwki odpadają, czosnek odpada. Poza tym w Poznaniu trudno kupić
takie wyuzdane rzeczy.

> albo po arabsku - uwielbiamy zazerac sie roznymi pastami, z oliwa, cytryna
> pietruszka, goracym pieczywem; choc to moze bardziej na lato...

Raczej chodzi o danie obiadowe, a nie przekąski różnych typów.

> albo japonskie - o rany, co ja bede mowil, tyle zarcia pysznego mozna
> zrobic... (prostokaciki z wodorostow, ryz, avocado, sos sojowy, ech...
> zjadloby sie)

Wodorosty, avocado itp. egzotyzmy odpadają. Również z powodu
niemożności nabycia.

> a mowilem o greckim? baklazan z baklazanami albo inne pysznosci :-)
> i morze retsiny do tego

Bakłażany odpadają.

> albo pankejki jak w holandii, np. z kandyzownym imbirem, albo pieczarkami,
> albo...

Pieczarki (i grzyby w ogóle) odpadają.

Cały problem w tym, że do wyboru zostaje niewiele - klasyczne
warzywa, rybka. I upiec nie można, jak już mówiłam.

Zuzanka z małymi możliwościami kulinarnymi

--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... z...@v...com.pl
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/