Re: Wiadro chemii!.

From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Wiadro chemii!.
Date: Tue, 16 Jul 2013 15:17:08 +0000 (UTC)
<fqwwqd023gfh$.1kzb5ezhqhzd1.dlg@40tude.net> <ks0vu8$p81$1@dont-email.me>
<1luoht4jna506.yt0g871t6o41$.dlg@40tude.net> <ks10it$p81$2@dont-email.me>
<tnislpozuuxe$.1p66lk2hq06px.dlg@40tude.net>
<prpf1l2ss1hv.emzbxdujnvzy$.dlg@40tude.net>
<51e43a5a$0$1466$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<51e4589f$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
<dnykm62f2qq9$.1lewwyjqf327p$.dlg@40tude.net>
<ks1n4b$o5e$1@dont-email.me> <2hc8ea17baju.7xlwz9sm4mpx$.dlg@40tude.net>
<51e4f4f8$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<51e53ab7$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<czc9cr4cdvub$.usiu3goftvok.dlg@40tude.net>

Dnia pięknego Tue, 16 Jul 2013 17:05:58 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> Niekoniecznie aż tak słono - dla mnie bezkonkurencyjne są buty firmy
> Salomon.
> Mam dwie pary, te same od doooobrych kilku lat, wciąż są s u p e r.

> Chełmek, Radoskór i Syrena miały własne projektowe pracownie i własnych
> zatrudnionuych konstruktorów. Dziś Chińczycy klepią te buty z taśmy, "na
> oko", bez badań laboratoryjnych... A efekt? http://tiny.pl/h6km1

bzdura. Po pierwsze oni nie są producentem tylko wykonawcą zamówienia.
Więc projekt powstaje gdzie indziej. po drugie robią to co zamawiający
zamówił. Jak zamówił tani szzmelc to taki wyprodukują. Jak zamówi dobry
to też taki wyprodukują ale już nie bedzie tanio. tak naprawdę to jedynym
zyskiem z produkcji w Chinach jest mozliwość zejścia z ceną szmelcu
bardzo nisko, nieosiągalnie dla fabryk europejskich, które mają wysokie
koszty stałe, obciążenia wymaganiami ochrony srodowiska, związkami
zawodowymi itp. W przypadku produktów dobrej jakosci Chiny przestają być
konkurencyjne.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?