Re: Wkurzający ludzie......

Data: 2008-05-15 07:02:29
Temat: Re: Wkurzający ludzie......
Od: medea <e...@p...fm>

Matb pisze:

> Nie jestem wyszczekana, i jak juz wybuchnę, to koniec kontaktow,
> Obrazic sie na sklepową i zsuwac 2 kilometry do najblizszego sklepu,
> bo tam jeszcze na sciezce wojennej nie jestem? Nie tedy droga....

Jeżeli "sklepowa" jest taka zawsze, a Ty nie masz do wyboru innego
sklepu (od czego ja bym po prostu na Twoim miejscu zaczęła), to spróbuj
znaleźć na nią sposób. Spróbuj ją sobie zaprzyjaźnić w pewnym stopniu
albo sama się oswój z jej powierzchownością. Ja mam taką babę w
piekarni, w której lubię kupować. Pieczywo mają świetne, ale baba za
każdym razem i do każdego klienta (pomijając przystojnych facetów ;-) )
coś fuknie. Na początku mnie to drażniło, ale teraz mnie kobieta
rozbraja, bo za każdym razem, jak ją widzę, zastanawiam się, o co też
dzisiaj się przyczepi i do kogo. Nigdy mnie nie zawiodła. ;-)

Powodzenia :-)
Ewa