Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
From: XL <i...@g...pl>
Date: 07 May 2018 07:10:15 GMT

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> calkiem nie o to chodzi; mozna bajdurzyc, ze slowo "Kosciol" jest tozsame
> z okresleniem "lud bozy", ale tak nie jest. jesli by tak bylo, na przyklad
> papieze nie bywaliby zwyklymi zbrodniarzami, ksieza nie zawlaszczaliby
> sobie prawa do Boga, na mszach nie wymieniano by najpierw dostojnych,
> hierarchicznych osob, a na koniec pospolstwa, ale kolejnosc
> bylaby odwrotna, i nie mowiono by na mszach wielu innych rzeczy.

> pewnie, ze sa zazwyczaj wspaniali, tylko ze zawsze ubezwlasnowolnieni,
> albo z Kosciola po prostu wyrzucani; ot zwykla, boza, "sprawiedliwosc".

Nie zaobserwowałam. Wciąż funkcjonują. Bez nich takich jak Ty, którzy
zwatpili w Kościół, byłoby jeszcze więcej.
Nie czaisz tego?
Bo Ci WŁASNE problemy, o których tu nie mówisz, a które tak naprawdę są tym
prawdziwym powodem, dla którego tak czepiasz sie księży, czaić nie
pozwalają.

> bo jest instytucja polboska - a to zobowiazuje.

No no, skąd Ty bierzesz te ułamki doprawdy ?

--
XL