Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
From: XL <i...@g...pl>
Date: 07 May 2018 07:43:13 GMT

<j...@o...pl> wrote:

> co Ty opowiadasz i co chcesz udowodnic?
> ze Pan Jezus byl czlowiekiem, to wszystkim wiadomo.

No, wiadomo. Ale skąd wiadomo? :->

Ano stąd, że chociaż sam Jezus wiedział, że jest Synem Bożym, to w
najcięższej chwili zwątpił w Boga jak zwykły, szary człowiek.
Bez tego zwątpienia ludzie i tak by Go podejrzewali o udawanie i
mistyfikację - o udawanie skrajnego cierpienia i mistyfikację własnej
śmierci :-\
Jak to ludzie :-\
Bo ludzie muszą (w przenośni lub bez) wsadzić palec w tę ranę Jezusa
(cielesną i duchową), by w Niego uwierzyć - bo właśnie taka jest ludzka
natura i nikt lepiej od Boga o tym nie wie, skoro sam ich stworzył. I
ponieważ wie, właśnie dlatego zesłał Chrystusa - żeby mogli te swoje
ludzkie!!! paluchy wsadzić i WRESZCIE uwierzyć.
Można temu zaprzeczać ile wlezie, a i tak nic nie pomoże.

Chrystus zbawił ludzi poprzez swoją mękę.
Co to znaczy W PRAKTYCE? Czy ktoś w ogóle się nad tym zastanawia? Po co i
komu była potrzebna Jego męka? Czy ona miała być zapłatą za nasze zbawienie
i dla kogo? Czyżby dla Boga??? No tak każdy to traktuje. Bez sensu.

Jezus Ukrzyżowany to pewnego rodzaju królik doświadczalny (wybacz mi ,
Jezu, to określenie, ale bez niego nie pojmą) dla ludzi, potrzebny po to,
aby ich ludzka mentalność, zmysły i percepcja dostały coś, co SĄ w stanie
ogarnąć, a potem dzięki temu UWIERZYĆ w to, co NIEludzkie i NIE do
ogarnięcia.
Inaczej nie było możliwe przekonanie ludzi o boskości Jezusa i... Boga.

Wątpię, czy to rozumiesz.