Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

Subject: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Mon, 7 May 2018 11:33:48 +0200

W dniu 2018-05-07 o 09:43, XL pisze:

> Ano stąd, że chociaż sam Jezus wiedział, że jest Synem Bożym,

Dzisiaj takich zamyka się w izolowanych pomieszczeniach. Dla ich
bezpieczeństwa oczywiście.

> to w najcięższej chwili zwątpił w Boga jak zwykły, szary człowiek.
> Bez tego zwątpienia ludzie i tak by Go podejrzewali o udawanie i
> mistyfikację - o udawanie skrajnego cierpienia i mistyfikację własnej
> śmierci :-\
> Jak to ludzie :-\

Ludzie jak to ludzie, niektórzy się tną, niektórzy dla zysku albo z
powodów jakichś zaburzeń psychicznych "traktują się" kwasem karbolowym
http://www.se.pl/wiadomosci/swiat/ojciec-pio-byl-osz
ustem-jego-stygmaty-nie-byly-znakiem-od-boga_214396.
html
A jeszcze inni ludzie wierzą w to bezkrytycznie.

> i nikt lepiej od Boga o tym nie wie,

Za to ty wiesz, co bóg wie najlepiej.
Skąd to wiesz?

> Można temu zaprzeczać ile wlezie, a i tak nic nie pomoże.

Całe szczęście, że teraz już można. I niech tak zostanie.

> Chrystus zbawił ludzi poprzez swoją mękę.
> Co to znaczy W PRAKTYCE?

Że ludzie udoskonalili zabawki do zabijania i udoskonalili mechanizmy
manipulacji.
Słabe coś to zbawienie.

> Jezus Ukrzyżowany to pewnego rodzaju królik doświadczalny

Fajnie się bawi ten wasz bóg.
A nie mógł po prostu pstryknąć palcami, albo zrobić wszystko od nowa,
skoro mu nie wyszło?

> (wybacz mi , Jezu, to określenie, ale bez niego nie pojmą)

LOL :)
Religianci zawsze traktowali innych jak debili, którym trzeba
wytłumaczyć, co bóg robi, a czego nie robi, wyjaśnić dlaczego coś robi,
albo dlaczego czegoś nie robi, że jest dobry i dlaczego nie jest dobry
kiedy jest zły...
Skąd oni to wszystko wiedzą? :):)

> dla ludzi, potrzebny po to,
> aby ich ludzka mentalność, zmysły i percepcja dostały coś, co SĄ w stanie
> ogarnąć, a potem dzięki temu UWIERZYĆ w to, co NIEludzkie i NIE do
> ogarnięcia.
> Inaczej nie było możliwe przekonanie ludzi o boskości Jezusa i... Boga.

Są ludzie, którzy wiele nie potrzebują żeby ich przekonać do zakupu
czegośtam na syndrom niespokojnych nóg, czy do wiary w płaską Ziemię.

> Wątpię, czy to rozumiesz.

LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr