Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Date: Mon, 7 May 2018 13:49:23 +0200

W dniu 07.05.2018 o 11:33, Kviat pisze:

> Dzisiaj takich zamyka się w izolowanych pomieszczeniach. Dla ich
> bezpieczeństwa oczywiście.

To nie całkiem taka bujda. Każdy człowiek jest dzieckiem Stwórcy i
zarazem materialną formą Stwórcy. Więc niezupełnie masz rację.

> Ludzie jak to ludzie, niektórzy się tną, niektórzy dla zysku albo z
> powodów jakichś zaburzeń psychicznych "traktują się" kwasem
> karbolowym
> http://www.se.pl/wiadomosci/swiat/ojciec-pio-byl-osz
ustem-jego-stygmaty-nie-byly-znakiem-od-boga_214396.
html

>A jeszcze inni ludzie wierzą w to bezkrytycznie.

Bo brakuje im poczucia własnej wartości i wiary we własne siły...

> Za to ty wiesz, co bóg wie najlepiej. Skąd to wiesz?

No jak to skąd? Przecież ona siebie, czyli kobietę, za Boga uważa.

> Całe szczęście, że teraz już można. I niech tak zostanie.

Kobiety nie przekonasz bo ona wszystko wie najlepiej. Można ją tylko
próbować zabić - może się wystraszy i zmieni zdanie.:)

> Że ludzie udoskonalili zabawki do zabijania i udoskonalili mechanizmy
> manipulacji. Słabe coś to zbawienie.

j.w. A wzajemne zabijanie się mężczyzn uruchamia kobieta.

> Fajnie się bawi ten wasz bóg. A nie mógł po prostu pstryknąć
> palcami, albo zrobić wszystko od nowa, skoro mu nie wyszło?

To nie Stwórca lecz kobieta bawi się mężczyzną.

> LOL :) Religianci zawsze traktowali innych jak debili, którym trzeba
> wytłumaczyć, co bóg robi, a czego nie robi, wyjaśnić dlaczego coś
> robi, albo dlaczego czegoś nie robi, że jest dobry i dlaczego nie
> jest dobry kiedy jest zły... Skąd oni to wszystko wiedzą? :):)

Kobiety od zawsze traktowały mężczyzn jak debili i wmawiały im cuda
niewidy, w tym wiarę. Ale same to one nie wierzą w nic, jedynie w
materię. Tak jak i ty kfiatuszku.:)

> Są ludzie, którzy wiele nie potrzebują żeby ich przekonać do zakupu
> czegoś tam na syndrom niespokojnych nóg, czy do wiary w płaską
> Ziemię.

A kobitki wmawiają mężczyznom, że Bóg jest mężczyzną tyle tylko, że
potajemnie same siebie uważają za Jedyne i wszechmogące Boginie.

> LOL :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę. Piotr

Widzę, że wracasz do zdrowia; pocieszające.

LeoTar Gnostyk