Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...

From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.regionalne.gorny-slask
Subject: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
Date: Mon, 18 May 2009 22:41:06 +0000 (UTC)

Dnia pięknego Tue, 19 May 2009 00:10:34 +0200, osobnik zwany LM wystukał:

> IMHO lepsze torby z reala (takie z usztywnianym dnem). Skrzynkę kiedyś
> miałem - załadowałem zakupy, wyjąłem z bagażnika, pozbierałem zakupy z
> asfaltu...
> Teraz mam drugą, ale służy tylko jako organizer bagażnika.

bo teraz to te skrzynki takie budżetowe robią. Kiedyś miałem, latami,
skrzynkę za jakieś 10DM z metalowymi zawiasami i porządna podłogą.
Wytrzymywała prawie wszystko

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?