Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Wpływ tematyki onanistyczno seksiarskiej na skład grupy psp Re: Wpływ tematyki onanistyczno seksiarskiej na skład grupy psp

Re: Wpływ tematyki onanistyczno seksiarskiej na skład grupy psp

From: "Little Dorrit" <z...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wpływ tematyki onanistyczno seksiarskiej na skład grupy psp
Date: Fri, 2 Aug 2002 21:12:38 +0200

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aie0da.3vs4jol.1@Gst.h75de7587.invalid...
> Trzy pytania do psycholubnych.
>
> 1. W jaki sposób może odziaływać na środowisko pl.sci.psychologia
> pojawienie się słowa "pierdol" jako naturalnego składnika codziennej
> korespondencji - składnika z którym każdy, chcąc nie chcąc, musi
> się zetknąć (przy założeniu, że na psp nie używa się KF)?

To zależy od mentalności, tfu - psychologii małej grupy. Jednak nie
jestem pewna, czy do wyjaśnienia reakcji grup internetowych można
stosować jakiekolwiek psychologiczne reguły funkcjonowania grup
społecznych. Osobiście mnie ten pierdol nie przeszkadza. Nie mam w
związku z tym grzesznych myśli. Owszem, brzydkie ale Sartre był
bardziej obrazoburczy ;). A propos - czy Ty jesteś zodiakalnym
Koziorożcem? To by wiele tłumaczyło...

> onanistyczno-seksiarsko-politycznej. Czy niejasne wrażenie, że
> oto grupa spływa w kierunku zaintersowań dalekich od psychologii
> jest czymś odosobnionym? A może jest to widziane jako tchnienie
> ożywczego, świeżego powietrza?

Uwielbiam dyskusje o polityce. Jednakże z pl.soc polityka nie
korzystam, ponieważ nie odpowiada mi styl prowadzonych tam dyskusji,
dogmatyzm, sekciarstwo, ksenofobie, nastawienia urojeniowe i zwykłe
chamstwo. Polityka z psychologią ma przecież wiele wspólnego.
Natomiast seksuologia nie interesuje mnie zupełnie, więc posty o
takiej tematyce kasuje bez czytania.

> 3. Jaki jest los grupy, która nie potrafi obronić się przed zalewem
> tandety? (wrażenie jak najbardziej subiektywne)

Nie masz większych zmartwień Alfredzie?
Dorrit