Re: Wyjscie z/bez meza

Data: 2008-01-29 17:34:13
Temat: Re: Wyjscie z/bez meza
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl>

> Mąż z definicji nie zawsze chce wyjść z domu gdziekolwiek. Ja podobnie.
> I nie chodzi o to gdzie. Po prostu czasem trzeba zeskrobać się nawzajem
> z kanapy. Nie wiem dlaczego wciąż Ci się wydaje, że ciagam gdzieś męża
> "z miłości". Napisałam wyraźnie" chce iść to idzie nie chce to nie.

z wczesniejszych wypowiedzi. Przeciez wlasnie tej posawy bronisz. My piszemy,
ze bawimy sie dobrze bez TZ a Ty, ze nie bo sie tak strasznie kochacie (nieco
przesadzam teraz, dla obrazu ;) i to jest glownym motywem pojscia gdzies z TZ.
reszta, czyli czy nie lubicie wychodzic z domu, itp nei ma znaczenia w
argumentacji "gdzie Ty, to i ja. Tak sie kochamy, tak sie lubimy".

> Nic takiego nie napisałam. Nie czytaj między wierszami.

to czemu jestes nie z "grupy" pojscia na imperze bez TZ??

Ja tylko podkreslam, ze nie jest to uzasadnione "ide, bo bez Ciebie

> Uda się mniej.

Tobie tak :)

> On nie zawsze lubi wyjść z domu. "Zostanmy co bedziemy łazić".

i znow nie o tym mowa.

> Ale imprezy lubimy takie same.

te co wam sie isc nie chce??

> Mąż mówi "a może zostaniemy".

czyli egoista. (albo pies ogrodnika, jak kto woli).

> Zastanawiam się. Tym razem nie ze względu na męża. Stracha mam.

a gdybys nie miala?/ (zreszta nie odpowiadaj, bo w sumie wiem co myslisz na
ten temat. Nie mialabys tylu watpliwosci, i nie zakladala watku na ten temat)

> Raczej nie robi.

nie robi tez.

> Normalny biedaczek ;)

:))