Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

141. Data: 2011-11-14 17:52:26

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 09:30:09 +0100, medea napisał(a):

> I tu się Tobą zgadzam.

Miło. Z naciskiem na "maksymalnie bogaty, na jaki kogo stać". To nie
oznacza żadnego "trochę teraz, a trochę potem".

142. Data: 2011-11-14 17:52:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 09:25:06 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes

> Ale ja jeszcze wtedy nie.

No to miło, ze się podpisujesz.

143. Data: 2011-11-14 17:54:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 09:50:52 +0100, zażółcony napisał(a):

> Ok. Tak tylko Ci powiem, że poziom, na którym my się z żoną poruszamy
> to poziom, na którym słowa Bóg się nie używa, a kiedy już się go
> użyje, to ma się poczucie sztuczności i abstrakcyjnego oderwania
> od tego co ważne.

No to jednak się myliłam. Wy nie szukacie Boga. Wy szukacie bożka.

144. Data: 2011-11-14 18:30:53

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 18:10, olo pisze:

> No niestety, musisz się pogodzić z tą hiobową wieścią.

No dobrze, a co z tymi, którzy wierzą, a nie są ochrzczeni? Jaki wobec
nich był zamysł?

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

145. Data: 2011-11-14 18:32:49

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Szpilka" <s...@s...pl> wrote in message

> bo kzieza wiedza, ze ta cala wiara to pic na wode. I szmal w kasie
> koscielnej
> byc musi. ;)

No widzisz, i to tez zależy od księdza :-)
Kiedy ja chrzciłam moje dzieci to ani przy rozmowach o chrzcie, ani przy
wpisach do ksiąg, żaden ksiądz nawet nie zająknął o 'cenniku usługi'. Ja
sama z siebie po dokonaniu formalności dałam księdzu co łaska w kopercie.

Sylwia

146. Data: 2011-11-14 18:46:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 19:30:53 +0100, Aicha napisał(a):

> No dobrze, a co z tymi, którzy wierzą, a nie są ochrzczeni? Jaki wobec
> nich był zamysł?

Dobry.

147. Data: 2011-11-14 19:14:18

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-14 19:30, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

"Tam są drzwi!"

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

148. Data: 2011-11-14 20:42:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 20:14:18 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-14 19:30, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> "Tam są drzwi!"
>
> Qra

Ty to masz łączność z Bogiem! - pozazdrościć :->

149. Data: 2011-11-14 21:22:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 18:52, Ikselka pisze:

> Miło. Z naciskiem na "maksymalnie bogaty, na jaki kogo stać". To nie
> oznacza żadnego "trochę teraz, a trochę potem".

Ja się zgadzam, ale bez tego nacisku, bo to co w nacisku i tak jest
niemierzalne.

Ewa

150. Data: 2011-11-14 21:26:27

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 18:51, Ikselka pisze:

> Raczej symbolicznie, jesli już - aniołki, figurki, dzwoneczki.

Symbole są dla nas znaczące, bo są kotwicami wiążącymi emocje.
Sam symbol nic nie znaczy.

Ewa

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...