Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

261. Data: 2011-11-16 22:48:26

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message
news:ja1e5o$1ov$11@node2.news.atman.pl...

> Weź Iwon(k)a się patelnią w to i owo.

wolisz udawac, ze pedofili w kk nie ma? wlasnie tacy "dobrzy" dla dzieci
je wykorzystuja.

i.

262. Data: 2011-11-16 22:51:07

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> wolisz udawac, ze pedofili w kk nie ma? wlasnie tacy "dobrzy" dla dzieci
> je wykorzystuja.

Są. W szkole też są i w rodzinach też są - nawet tych, które z pozoru
wydają się normalne.

Zafiksowałaś się na jednym problemie.

--

Paulinka

263. Data: 2011-11-16 22:53:37

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są. W szkole też są i w rodzinach też są - nawet tych, które z pozoru
> wydają się normalne.
>
> Zafiksowałaś się na jednym problemie.

to moze Ty patelnia sie w to i owo. Akurat tu mowa o ksiedzu. A ze sa w
innych srodowiskach
to rzecz oczywista. Jedno nie wyklucza drugiego (a szkoda).

i.

264. Data: 2011-11-16 22:57:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> to moze Ty patelnia sie w to i owo. Akurat tu mowa o ksiedzu. A ze sa w
> innych srodowiskach
> to rzecz oczywista. Jedno nie wyklucza drugiego (a szkoda).

Pozostaje pytanie, co chcesz tym upierdliwym czepianiem się każdej
wzmianki o księżach udowodnić? Że każdy ksiądz to pedofil?
Zdaje się na Twoją inteligencję i domniemam, że masz jednak coś innego
na myśli.

--

Paulinka

265. Data: 2011-11-16 23:00:29

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzmianki o księżach udowodnić? Że każdy ksiądz to pedofil?
> Zdaje się na Twoją inteligencję i domniemam, że masz jednak coś innego na

ja sie zdaje na Twoja, i licze na samodzielna odpowiedz na powyzsze pytania.
Szczegolnie
po napisaniu paru linijek tekstu na ten temat.

i.

266. Data: 2011-11-16 23:04:55

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ja1f5t$1ov$15@node2.news.atman.pl...

[...]
> Pozostaje pytanie, co chcesz tym upierdliwym czepianiem się każdej
> wzmianki o księżach udowodnić? Że każdy ksiądz to pedofil?
[...]

że każdy "dobry dla dzieci" ksiądz to pedofil ;)

sz.

267. Data: 2011-11-16 23:05:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> ja sie zdaje na Twoja, i licze na samodzielna odpowiedz na powyzsze
> pytania. Szczegolnie
> po napisaniu paru linijek tekstu na ten temat.

Są, miałam osobiste niemiłe doświadczenie i co?
Są też skorumpowani urzędnicy, kiepscy lekarze, głupi nauczyciele,
niemoralni sędziowie i cała masa innych głupich ludzi. Ba są też
homoseksualiści-pedofile, transwestyci-pedofile i jeszcze od groma
innych świrów. Jeden worek i wsadzamy wszystkich do środka?

--

Paulinka

268. Data: 2011-11-16 23:06:22

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> [...]
>
> [...]
> [...]
>
> że każdy "dobry dla dzieci" ksiądz to pedofil ;)

Weź, bo Cię znielubię ;)

--

Paulinka

269. Data: 2011-11-16 23:07:30

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> homoseksualiści-pedofile, transwestyci-pedofile i jeszcze od groma innych
> świrów. Jeden worek i wsadzamy wszystkich do środka?

a kto wsadza do jednego worka ? wez ta patelnie albo idz spac.

i.

270. Data: 2011-11-16 23:08:39

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szaulo" <z...@...ll> wrote in message news:ja1fiq$4tk$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> [...]
> [...]
>
> że każdy "dobry dla dzieci" ksiądz to pedofil ;)

a skad ci wyszlo, ze "kazdy"?? mozesz paluszkiem bo powaznie jestem ciekawa,
i.

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...