Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

281. Data: 2011-11-16 23:18:17

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message
news:ja1g6n$1ov$20@node2.news.atman.pl...

> Ojtam, ojtam. Najśmieszniejsze jest to, że Ciebie to w ogóle nie dotyczy.
> Zyjesz w innym kraju, innej kulturze, a narratorem jesteś, jakbyś tu co
> najmniej była.

wszystko ci sie pomieszalo.

i,.

282. Data: 2011-11-16 23:18:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:ja1fu2$1ov$18@node2.news.atman.pl...
>
> [...]
>
> Najlepiej dajcie sobie dziewczyny po razie tymi patelniami :)

Ja mam taką od Cyganów, a nie teflonową. Używam jej z rozwagą :P

--

Paulinka

283. Data: 2011-11-16 23:20:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:ja1g3l$1ov$19@node2.news.atman.pl...
>
> [...]

> A co to za badanie?

Wcześniaki i dzieci z niską masa urodzeniową są obarczone problemem
retinopatii. U Mai wszystko ok.

--

Paulinka

284. Data: 2011-11-16 23:31:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> wszystko ci sie pomieszalo.

Nie mogę oderwać Twoich spostrzeżeń od Polski. Pisz konkretnie, że w USA
była taki a nie inny przypadek. Mam ciągle wrażenie, że sekujesz Polskę
i Polaków za każdy demoralizujący przypadek czegokolwiek.

--

Paulinka

285. Data: 2011-11-16 23:35:21

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mogę oderwać Twoich spostrzeżeń od Polski. Pisz konkretnie, że w USA
> była taki a nie inny przypadek. Mam ciągle wrażenie, że sekujesz Polskę i
> Polaków za każdy demoralizujący przypadek czegokolwiek.

a ja nie moge pojac gdzie ty w tym podwatku widzisz jakies spostrzezenia na
temat Polski z przyczyn "bo Polska". Tym bardziej, ze KK w usa jest juz
wylegarnia pedofili. Ja mam wrazenie, ze to Ty sie mnie stale czepiasz z
uwagi na to, ze zyje w innym kraju. Masz jakas alergie. Czas na wirualny
kortyzon.

i.

286. Data: 2011-11-16 23:38:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> [...]
> wylegarnia pedofili. Ja mam wrazenie, ze to Ty sie mnie stale czepiasz z
> uwagi na to, ze zyje w innym kraju. Masz jakas alergie. Czas na wirualny

Nigdy w życiu. Twoje spostrzeżenia traktuję, jako okno na świat. To Ty
tam jesteś i widzisz.
Tylko, że jesteś beznadziejną antyklerykalistką. Cokolwiek napiszesz
będzie obarczone Twoimi poglądami, to nie będzie ciekawa relacja zza
oceanu, tylko Twoje fobie.

--

Paulinka

287. Data: 2011-11-16 23:40:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> Tylko, że jesteś beznadziejną antyklerykalistką. Cokolwiek napiszesz
> będzie obarczone Twoimi poglądami, to nie będzie ciekawa relacja zza

Ciekawy był Twój post na temat McDonalda

--

Paulinka

288. Data: 2011-11-16 23:43:03

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy w życiu. Twoje spostrzeżenia traktuję, jako okno na świat. To Ty tam
> jesteś i widzisz.

i co to ma do rzeczy z tym co napisalas o Polsce?

> Tylko, że jesteś beznadziejną antyklerykalistką.

to teraz sie czepiasz antyklerykalu? sie zdecyduj.

>Cokolwiek napiszesz będzie obarczone Twoimi poglądami, to nie będzie
>ciekawa relacja zza oceanu, tylko Twoje fobie.

to samo dotyczy wszystkiego co Ty napiszesz. Obarczone bedzie Twoimi
doswiadczeniami, czy fobiami, (itp). Takze nie wiem czego sie innych
czepiasz,

i.

289. Data: 2011-11-16 23:43:59

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawy był Twój post na temat McDonalda

nie sekowalam Polski i Polakow??

i.

290. Data: 2011-11-16 23:45:28

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> [...]
>
> to samo dotyczy wszystkiego co Ty napiszesz. Obarczone bedzie Twoimi
> doswiadczeniami, czy fobiami, (itp). Takze nie wiem czego sie innych

Podsumowując, więcej bierzesz z grup, niż dajesz. Od zawsze.

--

Paulinka

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...