Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

31. Data: 2011-11-11 22:38:13

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 23:32:18 +0100, Paulinka napisał(a):

> Obiecałam tż-ta babci kilkanaście dni przed śmiercią, że ochrzczę
> dzieci(rok temu).

To niczego nie z ienia w mojej opinii.

> Dotrzymam słowa, choćbym sie miała skichać i obskoczyć
> wszystkie parafie. Wychodzi na to, ze kościół i sakramenty są towarem.

Ale to Twój problem, bo to Ty robisz z nich towar.

32. Data: 2011-11-11 22:45:19

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To niczego nie z ienia w mojej opinii.

> Ale to Twój problem, bo to Ty robisz z nich towar.

Nagram przysięgam. I wkleję. Ja mówię prawdę.

--

Paulinka

33. Data: 2011-11-11 22:46:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 23:45:19 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nagram przysięgam. I wkleję. Ja mówię prawdę.

Ty nadal nie rozumiesz, o czym mowa... To straszne.

34. Data: 2011-11-11 22:47:15

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 22:38, Qrczak pisze:

> A pamiętacie jego żeński odpowiednik - pięciorga nicków Księżniczkę
> Telimenę?

Oczywiście! Chyba też Małgorzatka jej było!

Ewa

35. Data: 2011-11-11 22:48:47

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 22:18, Nixe pisze:

> Siwa przypadkiem nie odsiewa oszołomów na forach GW?

> Jest szansa, że kiedyś wszyscy spotkamy się w tym samym zakładzie :)

To zarezerwujcie dla mnie łóżko obok.

Ewa

36. Data: 2011-11-11 22:50:17

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ty nadal nie rozumiesz, o czym mowa... To straszne.

Ja mówię. Nie jestem katolikiem =nie ochrzcimy dziecka.

--

Paulinka

37. Data: 2011-11-11 22:50:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 23:04, Paulinka pisze:

> A ja znam takich, że włos by Ci się na głowie zmierzwił.
> Aktualnie przerabiam problem ochrzczenia dzieci (obiecałam babci).

Ale chyba franciszkanie na Kasprowicza nie robią żadnych problemów?

Ewa

38. Data: 2011-11-11 22:50:22

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 22:16, Nixe pisze:

> O właśnie! Zniknęła chyba jakoś po aferze z Iwon(k)ą ;-)
> A przy okazji - jak się nazywał taki oszołom, który głosił różne prawdy
> objawione? Nie Albert przypadkiem?
> A gdaMa? A Kania? Gosia Plitnik?

Widzę, że mnie sporo ominęło...

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

39. Data: 2011-11-11 22:59:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ale chyba franciszkanie na Kasprowicza nie robią żadnych problemów?

Nawet Robin Hoody koło Wieży Ciśnień robią problem. Pewnie jestem gorsza
od L. Pal licho, przynajmniej jestem szczera.
--

Paulinka

40. Data: 2011-11-11 23:00:44

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-11 23:48, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> To zarezerwujcie dla mnie łóżko obok.

Nixe obiecała, że uruchomi tu geriatrię. To chyba warto jeszcze tu
posiedzieć.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...