Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

611. Data: 2011-11-26 15:30:49

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-26 15:34, Szaulo pisze:

> Zresztą ja też mówię, a Solidarność przywołałem, żeby pokazać, że liczba
> członków partii nie była tak duża, jak sugerowałaś.

A jaką liczbę sugerowałam? Napisałam jedynie, że mało kto nie należał.
Bardzo ogólnie i subiektywnie. Zresztą 3,5 mln w latach 70 to chyba nie
jest pryszcz w ponad 30 mln państwie. Z grubsza przyjmując co 7 dorosły
obywatel.
To, że do Solidarności całą dekadę później należało 3 razy więcej
niczego w tym fakcie zmienia.

> Członkostwo w partii nie było powszechne (maks. kilkanaście procent
> dorosłych). Potrafisz przyznać się do błędu, czy będziesz nadal ikselkować?

Ale do jakiego błędu?
Nie przesadzasz aby?

N.

612. Data: 2011-11-26 17:27:57

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

<...>

> [...]
> obywatel.
> To, że do Solidarności całą dekadę później należało 3 razy więcej niczego

Nie było 3,5 mln w latach siedemdziesiątych.
Maximum (3 mln) osiągnęła w 1980 r.
W następnym roku NSZZ Solidarność osiągnęła 10 mln.

Kilkanaście procent należących to coś całkowicie innego od "mało kto wówczas
nie należał".

Rozumiem, że nie potrafisz przyznać się do błędu? Szkoda. EOT.

[...]

Sz.

613. Data: 2011-11-26 18:00:30

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-26 07:50, Qrczak pisze:
> Historia lubi się powtarzać.
>
> Qra
> --
> z pozdrowieniami dla medei

Melduję się na milczącym posterunku!

Ewa

614. Data: 2011-11-26 18:01:23

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-26 07:52, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-11-26 00:01, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> Marylin, piękna kobieta... ach...
> http://ciekawe.onet.pl/historia/marilyn-monroe-jak-s
zara-myszka-stala-sie-symbolem,1,4910562,artykul.htm

I oto twardy dowód na to, że wiara czyni cuda! ;)

Ewa

615. Data: 2011-11-26 18:03:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-26 02:13, zażółcony pisze:

> Iksi, ale dlaczego nauczycielce, a nie rodzicowi ??? :)))
> A jakby trafiła na taką nauczycielkę, jak Ty ??? :)

Dowiedziałaby się zapewne, że sama sobie winna.

Ewa

616. Data: 2011-11-26 18:27:11

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-26 18:27, Szaulo pisze:

> Nie było 3,5 mln w latach siedemdziesiątych.

Znalazłam inne informacje w sieci, ale to i tak nieistotny szczegół,
ponieważ nie wiem jaki w tej chwili jest sens tej rozmowy.
Zamierzasz argumentować konkretnymi liczbami w odpowiedzi na moją
całkowicie ogólną i nie mającą większego znaczenia uwagę?

> Kilkanaście procent należących to coś całkowicie innego od "mało kto
> wówczas nie należał".

A od ilu procent wg Ciebie wolno mówić "mało kto nie należał"?
Weź wyluzuj, bo teraz to raczej Ty Ikselkę przypominasz z tym dążeniem
do precyzji, zwłaszcza, że nie to jest istotą dyskusji nt. chrzcin
partyjniackich dzieci.

> Rozumiem, że nie potrafisz przyznać się do błędu? Szkoda. EOT.

Nie, po prostu nie uważam, bym to, co napisała, należało traktować w
kategoriach błędu. Może przesadziłam w swoich ocenach, ale jak
wspomniałam - były ogólne i subiektywne. Nie widzę powodu, by roztrząsać
ten problem aż do tego stopnia.

N.

617. Data: 2011-11-26 22:50:15

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szaulo" <z...@...ll> wrote in message news:jaqtdd$ahu$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Tak, ponad 800 tysięcy się pokrywało. I co z tego?
>
> Członkostwo w partii nie było powszechne (maks. kilkanaście procent

nie bylo. Na szczescie bylo sporo uczciwych i porzadnych ludzi.

i.

618. Data: 2011-11-27 08:24:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-26 11:32, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

zara-myszka-stala-sie-symbolem,1,4910562,artykul.htm

> "Za wygląd" to jednak nie to samo, co "za to, że jestem piękna" :)

T-aa-ak. W moim plemieniu sekuje się też szare myszy.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

619. Data: 2011-11-27 10:29:57

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-27 09:24, Qrczak pisze:

zara-myszka-stala-sie-symbolem,1,4910562,artykul.htm

> T-aa-ak. W moim plemieniu sekuje się też szare myszy.

Bardziej miałam na myśli niewłaściwe rozpoznanie powodów nienawiści. Nie
tylko przez MM.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

620. Data: 2011-11-27 11:21:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-27 11:29, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

zara-myszka-stala-sie-symbolem,1,4910562,artykul.htm

> Bardziej miałam na myśli niewłaściwe rozpoznanie powodów nienawiści. Nie
> tylko przez MM.

A... no widzisz, to musi być bardzo powszechne takie niewłaściwe
rozpoznawanie, bo ja też niewłaściwie odebrałam zarzut o ewentualne piękno.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...