Re: ZELMER Wodnik

From: Tomasz Nidecki <s...@t...net>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: ZELMER Wodnik
Date: Sat, 19 Apr 2003 12:54:24 +0000 (UTC)

"Mateusz Jaworski" <o...@w...pl> wrote in
news:b7rfjr$kde$1@absinth.dialog.net.pl:

> Jak to sie sprawuje?
> oplaca sie wywalic na to 700pln?

Kupilem niedawno uzywanego na Allegro i zdecydowanie NIE jestem
zadowolony 8////. Ale to moze dlatego, ze mialem kiedys Rainbowa [niebo a
ziemia].

Filtr wodny jest w Wodniku wg mnie wykonany tak, ze prawie nieskuteczny.
w Rainbow byl to filtr wirnikowy ktory dzialal idealnie, w Wodniku po
prostu powietrze przechodzi przez worek zanurzony w wodzie. Skutecznosc
tego jest wg mnie mala, a co najgorsze, czyszczenie wyjatkowo niewygodne.
Zupelnie jak stare odkurzacze, gdzie trzeba sie "babrac w kurzu". Trzeba
oczyscic cala wypelniona kurzem torbe zanurzona w wodzie, a do tego gabke
no i oczywiscie wymienic wode. Wymiana papierowej torby w "normalnym"
Zelmerze jest o wiele wygodniejsza i zajmuje 5 razy mniej czasu. Rainbow
czyscilo sie w porownaniu z tym idealnie - sama wymiana wody i nic wiecej
- chwila moment.

Sila ciagu Wodnika jest bardzo slaba. Myslalem, ze bedzie taka jak w
Rainbow, a jest gorsza od mojego starego "klasycznego" Zelmera. Do tego
Wodnik jest po prostu ogromny.

Slowem: teraz pluje sobie w brode, ze sprzedalem Rainbowa, ale byly
potrzebne mi pieniadze 8/. Jakbym mial finanse na zakup Rainbowa ponownie
zrobilbym to bez wahania bo to naprawde genialna konstrukcja, tylko cena
nieludzka 8/. Jakbym mial drugi raz kupowac Wodnika to bym nie kupil -
dobrze ze go dostalem uzywanego za ok. 200 zl.

Wodnika zdecydowanie nie polecam 8/... Za to Rainbowa - bardzo. Jesli
bedziesz mial mozliwosc dostania go tanio, np. na Allegro (ja mialem
model E bodajze), to nie wahaj sie.

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org