"Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

31. Data: 2020-05-24 11:37:01

Temat: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/05/2020 o 09:45, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 24 May 2020 06:41:37 +0100
> doszła do mnie wiadomość <rad1eh$aj0$1@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

> Testy odpowiadają na pytanie o to, jakie jest prawdopodobieństwo tego, że dany
osobnik
> jest nosicielem tego wirusa. Nie ma testów 100% skutecznych. Znalazłem jeszcze to,
ale
> pewnie jest tego więcej:
> https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
c,testy-na-koronawirusa---genetyczne-i-immunologiczn
e--jak-dzialaja-,artykul,00608201.html

te testy stworzono do badania komorek na obecnosc raka pluc

--
gazebo

32. Data: 2020-05-24 12:52:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/05/2020 o 10:07, sylwester balkanski pisze:

> [...]
>>

> W "Spieglu" pisza, ze Bill Gates wyprodukowal wirusa Sars-CoV-2, ktorego
> leczyc ma szczepionka, w ktora bedzie wbudowany specjalny czip do
> sledzenia i kontrolowania ludzi, a ten czip odczytywany bedzie poprzez
> nowe aplikacje Microsoftu. Przypomnijmy, ze system operacyjny Windows
> obsluguje ok. 75% komputerow. Fachowcy radza, zeby przestawiac sie na
> inne OS i czekac na szczepionke Apple.
>
> Pewien znajomy zza oceanu laczy dane epidemiologiczne z rozmaitymi
> statystykami i wyszly mu juz ciekawe zaleznosci zachorowalnosci i
> smiertelnosci oraz IQ i innych parametrow:

sgroessen.php
> https://www.laenderdaten.info/durchschnittliche-koer
bchengroesse.php

> Btw. Stary laptop cos mi zle odbil, wiec zamiast "dendrologie" wpisal
> "endrologie". Sorry!

to, ze Gates jest drugim finansjerem WHO po USA, oraz, ze szefem WHO
jest facet, ktory w Etiopi trzy razy falszowal epidemie moze faktycznie
nic nie znaczy, to, ze pani z rzadu Holenderskiego powiedziala, ze 5G
pomoze w rozpedzaniu demonstracji (nie mam pojecia co miala na mysli)
pewnie tez nic nie znaczy, to, ze w Anglii montowalo sie instalacje 5G w
szkolach kiedy obowiazuje lockdown, tak, powtarzam sie, to tez nic nie
znaczy podobnie jak to, ze pare masztow poszlo z dymem, to, ze
prezydent USA powiedzial, ze armia wlaczy sie do szczepien ludnosci, tez
absolutnie nic nie znaczy, absolutnie, w porownaniu do Chin

--
gazebo

33. Data: 2020-05-24 13:21:08

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 24 May 2020 11:52:52 +0100
doszła do mnie wiadomość <radjm5$e82$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

> [...]
>prezydent USA powiedzial, ze armia wlaczy sie do szczepien ludnosci, tez
>absolutnie nic nie znaczy, absolutnie, w porownaniu do Chin

No to nam powiedz co to znaczy, oświeć nas.

34. Data: 2020-05-24 13:32:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/05/2020 o 12:21, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
>>> https://www.laenderdaten.info/durchschnittliche-koer
bchengroesse.php

> No to nam powiedz co to znaczy, oświeć nas.

ze pojawienie sie polskich policjantow na polskich ulicach z naszywkami
prywatnej organizacji Black Water, amerykanskich najemnikow jak sadze,
sprowadza sie do tego co kiedys postulowal ruch JKM, wszystko trzeba
sprywatyzowac, kapitalizm rulez, a miejsce Robocopa nalezy do
preszlosci, sa lepsze oprogramowania, ogromne fortuny, ktore decyduja, w
Polsce policja robi jak chce, pamietam jeszcze jak wzywano do rozejscia
sie, teraz jeb i po sprawie, gaz cokolwiek, a jak kiedys darto mordy, ze
Rosjanie w w pewnym teatrze rozbili w proch terrorystow, moze by ich tak
ktos teraz przeprosil

--
gazebo

35. Data: 2020-05-24 13:44:07

Od: sylwester balkanski <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.05.20 um 12:52 schrieb gazebo:

> [...]
> prezydent USA powiedzial, ze armia wlaczy sie do szczepien ludnosci, tez
> absolutnie nic nie znaczy, absolutnie, w porownaniu do Chin

Cos znalazlem w temacie Gates & Sars-CoV-2

https://www.gatesfoundation.org/https://pl.wikipedia
.org/wiki/Bill_%26_Melinda_Gates_Foundation
https://www.gatesfoundation.org/
https://www.statisticshowto.com/spurious-correlation
/
https://en.wikipedia.org/wiki/Spurious_relationship

ale najbardziej przemawiaja do mnie te statystyki :-)

[...]

Saludos y hasta luego...
sb
MÓDLMY SIE TAKZE ZA HERETYKÓW I SCHIZMATYKÓW, ABY BÓG I PAN NASZ
WYZWOLIL ICH Z WSZELKICH BLEDÓW I RACZYL Z POWROTEM PRZYWIESC DO SWIETEJ
MATKI KOSCIOLA POWSZECHNEGO I APOSTOLSKIEGO.

36. Data: 2020-05-24 13:52:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/05/2020 o 12:32, gazebo pisze:

> [...]
> sie, teraz jeb i po sprawie, gaz cokolwiek, a jak kiedys darto mordy, ze
> Rosjanie w w pewnym teatrze rozbili w proch terrorystow, moze by ich tak

w Chinach sa toalety gdzie papier jest wydzialany po zdjeciu twojej
fotografii, to chyba jest najbardziej bolesne, to, ze nie masz
internetu, to znaczy masz, ale tylko chinski, wg mnie intranet, nie
lubie pisac, to juz mala rzecz, kawa zawsze byla wazniejsza, kontrola
obejmuje praktycznie wszystko, stad bedac niedobrym obywatelem nie
dostaniesz kredytu, jak sie nie poprawisz to nie polecisz samolotem,
pozniej pociagiem, systemy rozpoznawania twarzy sa doprawdy znakomite,
jak to napisal Pratchett, obys zyl w ciekawych czasach, ponapisywalem
sie do najblizszej epidemii, dziekuje za uwage :]

szkoda tylko, ze wprowadzajac restrykcje roznymi dekretami wobec
obywateli nikt pozniej tego nie zdejmuje, zawodna pamiec?

dlatego m.in. nie wprowadzono stanu wyjatkowego w Polsce, trzeba by bylo
oddac to co nasze

--
gazebo

37. Data: 2020-05-24 14:08:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/05/2020 o 12:44, sylwester balkanski pisze:
> Saludos y hasta luego...
> sb
nie chce mi sie sprawdzac mojej pamieci, pomyslnych wiatrow przyjacielu?

--
gazebo

38. Data: 2020-05-24 15:17:48

Od: sylwester balkanski <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.05.20 um 13:52 schrieb gazebo:

> [...]
> obywateli nikt pozniej tego nie zdejmuje, zawodna pamiec?
>
> dlatego m.in. nie wprowadzono stanu wyjatkowego w Polsce, trzeba by bylo

Robi sie niedobrze albo ciekawie, zalezy z ktorej strony sie patrzy. W
PL uzywaja epidemii do brania ludzi za twarz i straszenia (vide
dziesiatki idiotycznych i niby chaotycznych zarzadzen), zeby nie
podskakiwali, jak sie wszystko zacznie pierniczyc.
Ruski czlowiek jest przyzwyczajony do nieszczesc i spiskow zlych sil.
Moze tez spieprzyc z tej demokratury, ale czy Polak tez taki jest, that
is the question?
W domu namawiano mnie do wyprawy do Chin. Ogladalem tez fajne reportaze,
ale jak sobie przestudiowalem przepisy wizowe, to postanowilem pandy
ogladac na miejscu. Do Berlina blizej i taniej.

Btw. Lubie spiski i konspiracjonistow, wariaci i inne oszolomy rowniez
mnie bawia, ale chodzi o niveau, mocium panie. Nawet od Ericha von
Dänikena dostalem dedykacje.

39. Data: 2020-05-24 15:57:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/05/2020 o 14:17, sylwester balkanski pisze:

> [...]
>
> Btw. Lubie spiski i konspiracjonistow, wariaci i inne oszolomy rowniez
> mnie bawia, ale chodzi o niveau, mocium panie. Nawet od Ericha von
pojedz i sprawdz, turysci to inny gatunek

--
gazebo

40. Data: 2020-05-24 21:37:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Noz na co mi przyszlo! Zebym JA muial TU obnazac fejki!? ;P
https://fakenews.pl/spoleczenstwo/polska-policja-pra
cuje-dla-blackwater-to-fake-news/
https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/punisher-na-mu
ndurze-policja-nie-powinna-przyjmowac-kryminalisty-z
a-swoj-symbol,1016311.html

Dzien ojca
Grupowe boty
Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]