klaps wychowawczy

751. Data: 2009-12-17 21:08:10

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Prywatne przedszkole to świetny biznes.

Ty serio to piszesz? Kilka w mojej okolicy nie rozwinęło nawet skrzydeł
i się zwinęło. Może jak się najpierw sporo zainwestuje, to tak...

Ewa

752. Data: 2009-12-17 21:09:51

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ty serio to piszesz? Kilka w mojej okolicy nie rozwinęło nawet skrzydeł
> i się zwinęło. Może jak się najpierw sporo zainwestuje, to tak...

Niet trzeba podejść metodycznie. Firma, wniosek o dofinansowanie z UE i
lecimy.

--

Paulinka

753. Data: 2009-12-17 21:10:22

Temat: Re: Za tym musi ktoś stać. Re: klaps wychowawczy
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Prawdę mówiąc niechętnie - i on też beze mnie niechętnie. Chodziliśmy do
> tej samej licealnej klasy, chodziliśmy większość studiów, pracujemy razem,
> odpoczywamy razem. Szkoda nam czasu na osobność. Życie jest takie krótkie.

A na ryby zabiera Twoje zdjęcie.

Qra

754. Data: 2009-12-17 21:14:58

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Niet trzeba podejść metodycznie. Firma, wniosek o dofinansowanie z UE i
> lecimy.

Wlasnie, Ty chyba cos pisalas na psd o pomysle wystartowania z
przedszkolem, prawda? Napisz cos wiecej, jak mozesz.
Z propozycja takze wystepuje: skoro gadamy w towarzystwie niemal
wylacznie psd-owym, to moze wrocimy na nasze "smieci" z dalsza dyskusja?
I.

755. Data: 2009-12-17 21:15:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Nie. Przedszkole to dosc zlozony biznes. I na starcie gotowkozerny.

Ten start właśnie ciężki.

Ewa

756. Data: 2009-12-17 21:16:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 21:58:51 +0100, Marchewka napisał(a):

> Stosujac logike: "OBCY naruszający cielesność Twojego dziecka" powinien
> zginac. Zakopaliscie go w ogrodzie?
> I.

Zmień logikę na zdrowszą.
--

Ikselka.

757. Data: 2009-12-17 21:17:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 21:59:53 +0100, Marchewka napisał(a):

> Zapros. :-) Bo ja akurat piec i gotowac za dlugo nie moge.
> I.

No przecież zapraszam. Uwielbiają u mnie w domu siedzieć. Zwłaszcza zimą,
kiedy wszyscy mamy dużo czasu.
--

Ikselka.

758. Data: 2009-12-17 21:19:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 22:02:37 +0100, Marchewka napisał(a):

> Nie. Przedszkole to dosc zlozony biznes. I na starcie gotowkozerny.
> I.

Nikt nie dysponuje lokalem jako wkladem?
--

Ikselka.

759. Data: 2009-12-17 21:22:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 22:09:51 +0100, Paulinka napisał(a):

> Firma, wniosek o dofinansowanie z UE i
> lecimy.

Dobre sobie :->
--

Ikselka.

760. Data: 2009-12-17 21:23:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 22:10:22 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A na ryby zabiera Twoje zdjęcie.
>
> Qra

I telefon. I czasem mnie. A może to ja jego - bo nie wiem, jak
zakwalifikowac wyjazdy rodzinne ze znajomymi.
--

Ikselka.

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman