Re: Zakup żelazka

From: "Arek" <i...@b...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zakup żelazka
Date: Mon, 25 Jul 2005 18:51:43 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@d213-102-143-80.cust.tele2.pl

Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości
news:dbvlde$dpu$1@inews.gazeta.pl...
> Dziś małżonka poinformowała mnie że definitywnie żelazko zakończyło
swój
> żywot i reanimacja nic już nie pomoże.

U mnie identyczna sytuacja miała miejsce w ubiegłą środę. 9 letni
Philips się rozpadł. Po przeszukaniu sieci stanęło na 2 markach: Braun
i Philips. Warunkiem była jeszcze duża moc. Prasuję dużo koszul
najczęściej rano więc czas się liczy i odpowiednia para. Następnie
pojechaliśmy do sklepu chwycić żelazka w dłoń. To czy wygodnie "leży"
w dłoni ma duże znaczenie, bo wygląd wszystkich jest przyzwoity. I tak
wybraliśmy żelazko Philips GC4330, polecane zresztą wcześniej na tej
grupie. 2400W, dużo pary, autowyłacznik. Prasuje fajnie. Jedyna wada
jaką zauważyłem to to, że niechcący przy odstawianiu można przekręcić
programator. Żona nie ma tego problemu - mniejsze dłonie. Kupiliśmy za
379zł w RTV Euro AGD. W sieci znalazłem za 350 ale prasowanie czekało
;-)

Pozdrawiam
Arek