Re: Zapach faceta

21. Data: 2009-12-03 22:02:21

Temat: Re: Zapach faceta
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 23:01:04 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
> Dzieciaku!!!!

Biedny człowiek i tyle. Cóż tu można powiedzieć więcej.
--

Ikselka.

22. Data: 2009-12-03 22:05:58

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nienienie... Nie chodzi o brudactwo. Ludzki pot może mieć specyficzny
> bardzo indywidualny zapach, ja się z takim przypadkiem spotkałam u
> człowieka bardzo dbającego o czystość (zastanawiam się, czy ta lekka
> obsesja na tle mycia, wielogodzinne kąpiele, nie intensyfikowały
> wydzielania potu), więc akurat brudasem go nazwać nie można. No w każdym
> razie bardzo mi pachniał. Najpierw to było pociągające. Czemu się nie
> dziwię, jeśli w zestawie moich odjazdowych zapachów jest etylina, lakier
> do drewna i wszelkie perfumy na bazie ambry. Tyle że jak pociąg odjechał,

Bo, żeby ciało nie śmierdziało:
"Trzeba giry myć!" :D :D :D

23. Data: 2009-12-03 22:09:17

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 23:01, XL <i...@g...pl> wrote:

> Może czosnkiem się objadał???
> Albo co...
> Podobno zapach potu Murzyna dla białej kobiety jest ntg, no ale ze wzgl.
> osobistych oraz obiektywnych nie sprawdzałam. Nie żebym była rasistką,
> ale... Nie był Murzynem przypadkiem?
> --
>
> Ikselka.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Ty rasistkofundamentalistkoortodoksyjna ;]
___
Iza

24. Data: 2009-12-03 22:11:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:09:17 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> Ty rasistkofundamentalistkoortodoksyjna ;]
> ___
> Iza

Ty względem tego czosnku, czy Murzyna?
O czosnku wiem, bo MŚK kiedyś zjadł go za dużo, więc wiem, a o Murzynie
wiem od mamy, która kiedyś w Kamieniu Pomorskim na koncercie organowym
siedziała za Murzynem i od tej pory nie mogła zapomniec tego wrażenia -
upał był...
--

Ikselka.

25. Data: 2009-12-03 22:12:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:09:17 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> (...)

Aha, pocztę sprawdź.
--

Ikselka.

26. Data: 2009-12-03 22:16:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty rasistkofundamentalistkoortodoksyjna ;]
> ___
> Iza

No i sobie tu poczytaj:
http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=4130230
Same rasistki, myślisz?
--

Ikselka.

27. Data: 2009-12-03 22:22:59

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 23:11, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> wiem od mamy, która kiedyś w Kamieniu Pomorskim na koncercie organowym
> siedziała za Murzynem i od tej pory nie mogła zapomniec tego wrażenia -

Ratunku bo kogoś tu podkulawie ...co Wy z tym smrodem od kolorowych...
porcamizeria :/
Ledwie odsapnęłam od takiego co to ludzi ciapatymi nazywał...XL boj
sie Boga dyć ty pedagog
___
Izawielbicielkaraswszelkich

28. Data: 2009-12-03 22:24:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:22:59 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> [...]
> porcamizeria :/
> Ledwie odsapnęłam od takiego co to ludzi ciapatymi nazywał...XL boj

Chwała Bozi i wszystkim świętym na niebie, że już nie...
I nie mam nic przeciwko rasom. jednak indywidualne odczucia mam prawo mieć,
nawet się nie dziwiąc, jeśli ja sama im też śmierdzę może... Forum
poczytaj.
--

Ikselka.

29. Data: 2009-12-03 22:28:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Dec 2009 23:28:42 +0100, Paulinka napisał(a):

> Od czosnku to generalnie się raczej ładnie nie pachnie, a o śmierdzących
> ludziach czarnej rasy, to na poparcie słów mamy masz jakieś inne dowody?

No na przyklad forum takie, drugi raz podaję:

30. Data: 2009-12-03 22:28:42

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora