Re: Zapalenie gruczolu krokowego

Data: 2009-03-25 19:50:08
Temat: Re: Zapalenie gruczolu krokowego
Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:gqcmg4$3hv$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Dariusz" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Rokowanie jakie przedstawiłes jest mniej wiecej prawdziwe. Oczywiscie
> przebieg (nawroty) wyste puja roznie czesto ale rokowanie co do wyleczenia
> jest niepomyslne.

Nawet informacje (obfite!) , które wyrzucają na ten temat Google
sygnalizują, że niepotrzebnie straszysz pytajacego!
Rokowania w zapaleniu stercza zależą od wielu czynników, z których
najwazniejszym chyba jest przyczyna stanu zapalnego. W zaleznosci od tych
czynników (przyczyny, zaawansowania, powikłań itp) rokowania moga być rózne,
takze poytywne, choć zazwyczaj kuracja jest dośc długa.
Ale pełne wyleczenia maja miejsce, na co jest wiele przykładów.

p47