Re: Zarówka? 50 dolców poprosze!

From: "p 47" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zarówka? 50 dolców poprosze!
Date: Mon, 30 May 2011 16:20:45 +0200

news:1x3cyqwhe4p8i.q7au85as2d4h.dlg@40tude.net...

> Jestem za energią jądrową. Jest najbardziej ekologiczna.
> --

Kolejny kraj w Europie, i to majacy już, w przeciwieństwie do nas, zarówno
dświadczenie w projektowaniu, budowie, eksploatacji, o wyższej kulturze
technicznej, który jednak ma inne zdanie od Twojego nt. energii jądrowej:

http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=B3BF5473-2D
6F-413B-A19D-59D968677F17

Powtarzam, - obecnie jakiś tam sens i uzasadnienie energetyki jądrowej
istnieje tylko w krajach, które produkuja broń jądrową, bo one niejako przy
okazji zarówno wytwarzania ładunków do swoich głowic A, jak i przetwarzania
materiału rozszczepialnego z broni wycofywanej ze składów mogą wytwarzać
energię, skoro i tak materiały rozszczepialne przetwarzać muszą.
Pozostałe kraje mniej lub bardziej nagłasniając to raczkiem się z energetki
jądrowej wycofują,- sprawdx, ile ich już w Europie mniej lub bardziej
oficjalnie to już zrobiło!!
Oczywiście lobby atomowe, a szczególnie czołowi producenci elektrowni jądr.
czyli Francja i USA pozbawiani rynków wyłożą nad , a szczególnie pod stołem
wielkie pieniądze dla dziennikarzy i polityków po to, zeby tacy jak ty, bez
specjalistycznej wiedzy byli przekonywani, ze energetyka jądrowa to coś, co
nam jest , wbrew obecnemu trendowi, najbardziej potrzebne.
A to jest nonsens, który przynieść nam może katastrofalne skutki, zarówno
ekologicznie jak i ekonomiczne z przyczyn, które wyłozyłem w punktach w moim
poprzednim poscie!