Re: Zatrudnie managera restauracji (SPAM)

Data: 2003-06-19 15:55:16
Temat: Re: Zatrudnie managera restauracji (SPAM)
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl>

Użytkownik Marta Trzaska napisał:

Apropo swistkow. Wlasnie wczoraj bylam na pogotowiu stomatologicznym.
Pani wreczyla mi swistek na ktorym jak byk bylo napisane ze udzielili mi
pomocy chirurgicznej (bylo to przed zabiegiem) i jeszcze wmawiala ze ow
swistek jest deklaracja przynaleznosci do kasy chorych (ktorych defakto
juz nie ma). Dobra mowie podpisuje bo mnie boli jak jasny gwint. I
czekam na ten zabieg chirurgiczny. Wyszla pani stomatolog, ta ktora to
spisywala powiedziala ze jestem z branzowej kasy chorych. Pani
stomatolog powiedziala aha, kazala otworzyc buzie, zajrzala. Wciepala mi
do zeba watke z jodyna. Posiedzialam 30 sekund i powiedziala dziekuje.
Na moj protest ze domagam sie innej pomocy w postaci usuniecia resztek
bolacego zeba powiedziala ze ona nie ma uprawnien. Efekt byl taki ze w
nocy spalam moze 2 godziny a reszte wilam sie z bolu. Z samego rana
musialam jechac do prywatnej kliniki. Tam sie mna odpowiednio zajeli,
przepisali leki zeby mi ulge przyniosly i wyznaczyli termit "operacji".
Przeciez zabic idzie tych lekarzy z publicznej sluzby zdrowia.

> [...]
>

> btw gdzie w centrum Wro takie tanie mieszkanie? i jak duze to mieszkanie?
> nawet w Klodzku za 62 m^2 placi sie 250-340 zl
Przeciez bylas w nim :). Na Kruczej - 40m2, 15 minut na piechote od
centrum. Nie jest ono duze ale daje rade :).

> a wracajac do tej placy .. to potem (jesli jest sie samemu) nie pozostaje
> nic innego, jak zeby w sciany badz w parapet :)
trzeba uzupelniac wapn! :-)

> Marta

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl