Re: Zdrowe obiady

Data: 2011-01-08 12:50:09
Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: Marsjasz <d...@w...pl>

W dniu 2011-01-08 11:36, panta_rei pisze:

> Ależ mój drogi, ja proszę o konkrety, jeśli twierdzisz, że "przepisy im
> zabraniają" to znaczy że wiesz które, podaj konkretne podstawy prawne.
> Osobiście mam kilkunastoletnie doświadczenie w handlu, przeżyłem
> wprowadzanie VATu, kas fiskalnych i wielu innych "udogodnień". Parę lat
> nie praktykuję, więc powiedz proszę co się zmieniło, konkretnie.
>
> Pozdrawiam!

zakazu typu: "nie bedziesz kupowal w hurtowniach jako osoba prywatna"
oczywiscie nie ma...
wiec skoro tak to idz i kupuj - przecie przepisy nie zabraniaja az tak
doslownie ;)... np. zentrada makro... - prosze mozesz probowac...
a konkretne przepisy znajdziesz sobie w ustawach:
o przeciwdzialaniu praktykom monopolistycznym
nieuczciwej konkurencji
i przewertuj sobie postepowania UOKiKu przeciw hurtowniom ktore wlasnie
takie praktyki czynily...
pomijajac oczywiscie fakt iz producent towaru (dostarczyciel do
hurtowni) nie jest zainteresowany zeby hurtownia sprzedawala towar po
cenach ktore nie sa przewidziane do dalszej dystrybucji (umowy cywilne)
i wymusza na hurtowniach tymi umowami zakaz (kary umowne) sprzedazy
osobom prywatnym...
aha swoja droga przejrzyj jeszcze warunki jakie musi spelniac sklep a
jakie hurtowania...
pozbierasz sobie...
pozdrawiam
Mars
ps. mozesz tez nazwac swoj zwykly sklep "hurtownia" wtedy masz 100%
pewnosc ze nikt Cie nie oskarzy nawet o stosowanie byle tam praktyk
nieuczciwej konkurencji...
ps.2 skoro hurtownie nie "hurtownie" tak czynia czyli nie sprzedaja
osobom nie prowadzacym dzialanosci gospodarczej co najmniej - nie robia
tego bez powodu ;) bo z pewnoscia by chcialy sprzedawac...