Re: Żeby nie było niczego

From: "Fazi" <F...@m...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Żeby nie było niczego
Date: Mon, 3 Jul 2017 00:50:01 +0200

news:slrnolid49.5tk.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
> Może z wyjątkiem mózgu.
> Pewnie to się niektórym wyda dziwne i niedzisiejsze, ale mój sąsid
> (z drugiej strony), gdy kilkanaście lat temu kupił pustą działkę, to
> pierwsze co zrobił, to przyszedł, przedstawił się i pokazał projekt
> domu. Z pytamiem, co o tym sądzę, czy mi się podoba i czy nie mam
> nic przwciwko temu. Mówił, że kazał architektowi nawiązyać do domów
> stojących obok. Wygląd nowego ogrodzenia też przyszedł uzgodnić.
> Nie tylko wygląd zresztą, ale i przebieg, który nie pokrywa się
> z kreską na geodezyjnych planach. Bo brzozy rosnące na granicy są
> [...]

Cenić takiego sąsiada co czyni podług naszych upodobań i obowiązujących
ustaw to mało;
toż to skarb.
Co jednak z innym, o zdaniu przeciwnym, za którym sympatia nasza "nie
zdanża"? Ukarać?
Głupio jakoś, bo w końcu człowiek, jak my. Prawa nawet nie złamał. Czy
wolność, świętość nasza
(jak nasza) i dla niego dana?
O tym pan Szyszko słabo pomyślał. Wcisnął nam tedy nienawiść do sąsiada
owego jako
surogat sprawiedliwości. Ekologicznej.
I choćby sąsiad nasz profesorem był, to nie lubimy go. A z butów mu słoma
wyłazi.
Nam oczywiście nie :)

Sorry Jarku, że do Ciebie napisałem, mialo być do psiarza ale już zmieniać
nie będę :)

pozdro