Re: Żegnam Was

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Żegnam Was
Date: Sat, 26 Jan 2008 17:28:24 +0100

Jeff wrote:

> Ja juz na ten temat pisalem, ale powtorze jeszcze raz skoro mnie nie
> zrozumiales: osobiscie uwazam, ze wiekszosc wypowiedzi Tomka to wypowiedzi
> bardzo kontrowersyjne, ale nie kretynskie.
> Dzieki temu moga tutaj odbywac sie jakas zywa, inspirujaca dyskusja.

e tam kontrowersyjne. Ja po prostu stoję twardo na stanowisku, że
współczesna medycyna idzie w kierunku leczenia człowieka, a nie jego
wyleczenia - bo za to jej płacą. Fakt, że dla niektórych to ciężkie do
zaakceptowania - tak jak niektórzy nie wierzą, że politycy kłamią, a jak
już nawet uwierzą, to twierdzą że telewizor mówi prawdę. Tak więc teza może
i wzbudza opory, ale od razu kontrowersja?

> Wiesz co jest najzabawniejsze? Te jego laickie teksty byly nieraz sluszne
> i za to go pewne osoby tutaj znienawidzily oraz zaczely mu dorabiac gebe w
> celu
> manipulowania opinia tej grupy.
> Ten watek w pelni to potwierdza,

yo, 10ka :D

> Mylisz sie, on wcale nie udaje tylko jest za bardzo soba i dlatego robi
> duzy blad, bo generalnie ludzie najpierw takie orwarte i zyczliwe osoby
> wykorzystuja, a pozniej nimi pogardzaja, ale nigdy nie stana w ich
> obronie. Taka jest natura czlowieczkow:))

O, a tutaj to się kompletnie nie przejmuję tym, że psy na mnie powieszą.
Przyznam szczerze, że z góry wiem, iż tak będzie reakcja - zwłaszcza
hermetycznego środowiska, które trzyma monopol na pewne usługi. Jak się
okazuje, że ludzie mogą bez pomocy lekarzy, podnosi się krzyk i wrzask.

> Reasumujac : wyglada na to, ze trzeba sobie zamknac *dziob* i patrzec
> obojetnie jak chorych ludzi sie oszukuje, bo po cholere sie narazac na
> takie zarzuty?
> O to Ci chodzi, Cancer?

Cancer swego czasu człowiekowi z objawami czerniaka złośliwego powiedział,
że nie ma co się przejmować i można sprawę olać. Jest spora szansa, że
zabił w ten sposób człowieka, jako że człowiek mając 2 opinie - jedną "idź
do lekarza natychmiast bo możesz umrzeć" i drugą "eeee, to nic takiego",
wybierze tą drugą - na zasadzie mechanizmu ucieczki.

Zrobił to tylko dlatego, że ja napisałem iż to może być poważna choroba i
natychmiast, tego samego dnia najlepiej chory powinien udać się do
chirurga.

> A moze komuno wroc ????:))))))))))
>
> Ps. ale i tak Ciebie Cancer lubie :)
> Blagam, nie badz az taki powazny i troszke wyluzuj.

a tak serio, nawet jestem za moderacją - na drugiej, nowej grupie

Z tego co się orientuję, nie skasowano by ani jednego mojego postu w
tematach "pacjent pyta o radę". Oczywiście pokasowanoby całe wątki głupich,
niepotrzebnych dyskusji - jak ta zaczęta przez Krzysztofa, ale akurat tym
się nie przejmuję specjalnie

Ważne, żeby zostały takie jak ta o AIDS

--
www.vegie.pl