Re: Zelmer FENOMEN - ciasto drożdżowe

Data: 2003-12-03 08:36:56
Temat: Re: Zelmer FENOMEN - ciasto drożdżowe
Od: "Martka" <b...@w...pl>

Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
news:bqft8f$8c4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Martka: Wiesz, ja też oglądałam różne przyznam się szczerze. Ale lat mi
> przybywa i jakieś takieś patriotyczne zapędy mnie ogarniają ;)) A poza tym
> już chyba z 6 lat działa u mnie w kuchni krajalnica Zelmera i jest
świetna.
> Mam nadzieję, że robot będzie super. Na razie oglądam i włączam i
wyłączam,
> i cieszę się, że tak ładnie się wszystko wyświetla. I w ogóle jest ładny:
> takie ma ładne te misy wszystkie. No fajny jest mówię Ci ;))) Bardzo się
> cieszę.

no takiego mi smaka narobilas, ze mam go juz w domu :))) tak nudzilam meza,
ze mi kupil :))) bede sie dzis nim bawic - wczoraj moglam tylko ogladac, bo
dziecko juz spalo i nie moglam halasowac.
pan w sklepie zaczal mi tak zachwalac ten robot, ze az mnie ubawil (i
znuuuudzil). ja go prosze zeby mi pokazal konkretna rzecz, a ten mi wyklad
strzela o wyzszosci fenomena nad innymi :))
w kazdym razie zelmer to mi jakis rabat powinien dac - mam krajalnice,
reczny mikser i dwa odkurzacze :))

pzdr
marta