Re: Zepsuta lodówka

From: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Zepsuta lodówka
Date: Fri, 19 Mar 2004 18:57:50 +0100

waldek napisał/a:

> W czwartek przestała mrozić. Już pominę to, że zepsuło mi się trochę dobra
> wszelakiego.
> Ale, jak na złość, akurat ociepliło się i przechowywanie na balkonie odpada
> :-(
> Fachowiec, po obejrzeniu, stwierdził, że wysiadł termostat. Na sprowadzenie
> nowego poczekam co najmniej tydzień. Jak ja przetrwam?!

Hmm... ja lodówki nie miałam przez ponad pół roku, jakoś przetrwałam na
zupach i innych daniach gotowanych w mniejszych ilościach. Prawdą jest
jednak to, że trzeba częściej do sklepu zaglądać i kupować mniejsze ilości.

Pozdrawiam
i życzę wytrwałości
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl